اردوغان: کسانی به دنبال ایجاد شکاف در جهان اسلام هستند

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه نسبت به ناآرامی‌های عراق واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از میدل ایست آی، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه نسبت به ناآرامی‌های عراق واکنش نشان داد.

بر این اساس، اردوغان درباره اعتراضات عراق گفت: چه افراد یا نهاد‌هایی پشت این تظاهرات هستند؟ گمانه زنی‌هایی در این باره وجود دارد. من تصور می‌کنم که این ناآرامی‌ها ممکن است به ایران نیز کشیده شود. هدف این ناآرامی‌ها ایجاد شکاف در جهان اسلام و اختلاف اندازی است. ما شاهد آنیم که معترضان اظهاراتی علیه دولت ترکیه نیز مطرح کرده اند.

وی در ادامه درباره عملیات ترکیه در شمال سوریه گفت: ما تا زمانی که نیرو‌های کُرد مرز‌های ما را ترک نکنند و به شرق رود فرات نروند، به عملیات خود ادامه خواهیم داد و با این شبه نظامیان مبارزه می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترکیه ، عراق ، تظاهرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ساسان
۰۶:۵۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۸
به منافع ما در سوریه دست اندازی کردی و باعث و بانی جنگ سوریه بودی به خیال اینکه راه ترانزیت ما به مدیترانه فقط خودت باشی و ما جایگزینی برات نداشته باشیم ، اخیرا هم که خودتو لو دادی که کردها رو بهونه قرار دادی واسه حضور نظامیت تو سوریه و گفتی تا ایران از سوریه نره منم نمیرم قطعا پشت آشوبهای ضد ایرانی عراق هم خودت هستی چون به نفوذ ما تو عراق حسادت میکنی و خوب میدونی راه مدیترانه ایران اول از عراق میگذره حالا هم آرزو داری ایران به آشوب کشیده بشه که نفوذ ما تو عراق و سوریه و پروژه دسترسی ما به مدیترانه از طریق عراق و سوریه کلا بره رو هوا نیات شومتم پشت حرفای قشنگ پنهان میکنی که میخان تو جهان اسلام تفرقه بندازن و ازین حرفا امیدوارم مسولین این نظام از نیات این مردک که دستش به خون جوونای ما تو سوریه آلوده س و متاسفانه تو کشور ما هم طرفدار پیدا کرده آگاه باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
آفرین حرف دل منو زدی
آخرین اخبار