برگزاری جشنواره خانوادگی محله به محله در کرمان + تصاویر

به مناسبت هفته سلامت بانوان، نخستین جشنواره خانوادگی محله به محله در پارک هزار محله شهرک ایرانمنش کرمان برگزار شد.

گیتا گرامی، مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: به مناسبت هفته سلامت بانوان، نخستین جشنواره خانوادگی محله به محله با رویکرد اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و تفریحی در پارک هزار محله شهرک ایرانمنش کرمان برگزار شد.

برگزاری جشنواره خانوادگی محله به محله در کرمان

او هدف از برگزاری این جشنواره فرهنگی ـ ورزشی را ترویج فعالیت بدنی برای شادابی و تندرستی زنان عنوان کرد و افزود: هفته ملی "سلامت بانوان ایران" (سبا)، همه ساله در هفته پایانی مهرماه با هدف اطلاع رسانی و حساس سازی گروه‌های مختلف جامعه در خصوص اولویت‌های سلامت زنان به عنوان نیمی از جمعیت کشور، برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره خانوادگی محله به محله در کرمان

او تصریح کرد: امسال به خاطر تقارن برنامه‌های این هفته با ایام اربعین از ۱۰ لغایت ۱۶ آبان ماه ۱۳۹۸ برگزار شد که جشنواره امروز با یک روز تأخیر در ۱۷ آبان انجام شد.

برگزاری جشنواره خانوادگی محله به محله در کرمان

گرامی بیان داشت: طی این جشنواره، بانوان در سه ایستگاه مسابقات پرتاب پنالتی، بسکتبال، دارت و هفت سنگ مهارتی با هم به رقابت پرداختند که به افراد برتر نیز با حضور زهرا لری نماینده شورای شهر کرمان جوایزی اهدا شد.

برگزاری جشنواره خانوادگی محله به محله در کرمان

او گفت: برپایی ایستگاه سلامت، اندازه گیری رایگان فشار خون افراد و انجام ورزش صبحگاهی از دیگر بخش‌های این جشنواره بود.

برگزاری جشنواره خانوادگی محله به محله در کرمان

گرامی با اعلام اینکه این جشنواره با همکاری شورای اسلامی شهر کرمان، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، هیئت ورزش‌های همگانی استان و شورای اجتماعی شهرک شهید ایرانمنش انجام شد، از برگزاری آن در سایر محلات شهر کرمان به زودی خبر داد.

انتهای پیام/ب

نخستین جشنواره خانوادگی محله به محله در پارک هزار شهرک ایرانمنش کرمان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار