مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام عنوان کرد؛

اجرای ۱۰ ویژه برنامه در هفته کتاب

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام از اجرای ۱۰ ویژه برنامه در هفته کتاب خبر داد.

اجرای ۱۰ ویژه برنامه در هفته کتاب

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،مهدی جمالی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: کتاب و کتابخوانی محور تمام فعالیت‌های کانون است، چون تمام برنامه‌های کانون پرورش فکری از قصه گویی تا نمایش و سرود و کار‌های خلاق همه بر پایه‌ی کتاب شکل گرفته‌اند.

او بیان کرد: در چند ماه ماه گذشته به صورت اختصاصی با موضوع کتاب بیش از چهل برنامه پویش فصل گرم کتاب را داشته‌ایم و در کنار آن به بچه‌های شهری و روستایی نیر کتاب‌های زیادی هدیه داده ایم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام اضافه کرد: کانون مسابقات مختلفی را در زمینه کتاب برگزار کرده است و برای هفته کتاب و کتاب خوانی امسال نیز ۱۰ برنامه ویژه و استانی تدارک دیده شده که از مهمترین این برنامه‌ها می‌توان به برنامه اختصاصی «دو پنجره» و دیدار با نویسندگان و مولفان و شاعران کتاب‌های موجود در کتابخانه کانون اشاره کرد.

جمالی عنوان کرد: کانون استان ایلام با توجه به اهمیتی که به کتاب می‌دهد فراتر از برنامه‌های ثابت خود با موضوع کتاب، چندین برنامه استانی را به عنوان ویژه برنامه‌های این هفته ارایه داده که هم زمان با اولین روز این هفته به اجرای آن‌ها می‌پردازد.

انتهای پیام/ د

اجرای برنامه های اختصاصی در هفته کتاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.