دیدار دوستانه معاون سید حسن نصرالله با حریری

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در دیداری دوستانه با نخست‌وزیر مستعفی این کشور بر لزوم همکاری دو طرف برای خارج کردن لبنان از بحران تاکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه الجمهوریت لبنان اعلام کرد بر اساس اطلاعاتی که در اختیار این روزنامه قرار گرفته است، حسین خلیل، معاون سیاسی دبیرکل حزب‌الله لبنان، اخیرا با سعد حریری، نخست وزیر مستعفی لبنان، دیداری دوستانه و صریح داشته است.

بر اساس این گزارش، حریری هیچ صحبتی نکرده که نشان دهد او با دولتی که شامل حزب‌الله است مخالفت می‌کند، بلکه بر عکس روابط خود را با وزیران حزب‌الله یادآور شد که بر اساس تفاهم بود.

اطلاعات به دست آمده حاکی از آن است که خلیل موضع حزب‌الله را مبنی بر اینکه حریری شریکی اصلی در حل بحران کنونی دولت است به او منتقل و تاکید کرد: «ما باید باهم همکاری کنیم تا کشور را از این بحران خارج کنیم و حزب‌الله معتقد است حریری باید قبول مسئولیت کند و ما با تو هستیم.»

بر اساس اطلاعات به دست آمده، سعد حریری بر موضع خود مبنی بر مخالفت با تشکیل دولت جدید باقی ماند، اما معاون سیاسی دبیرکل حزب الله لبنان، گفت: ما آنچه را حریری درباره مخالفت با تشکیل دولت جدید اعلام کرد پاسخ نهایی نمی‌دانیم و مسئله را به تماس‌هایی واگذار می‌کنیم که ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار