با نصب تابلو وموانع هشدار دهنده؛

راهداری بم برای زمستان مهیا شد

رییس اداره راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای شهرستان بم، از نصب و تعمیر تابلو‌های اخطاری و انتظامی توسط راهداران این اداره خبر داد.

راهداری بم برای زمستان آماده شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سعید شهسوار پور رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای بم گفت:در راستای تردد ایمن و روان وسایل نقلیه در محور‌های این شهرستان  انواع تابلو‌های اخطاری و انتظامی، چراغ‌های هشدار دهنده در نقاط حساس و حادثه خیز نصب شد.

او افزود: تا کنون بیش از  ۴۰۰  تابلو و چراغ هشدار دهنده در محور‌های شهرستان با اعتبار ۲۰۰میلیون تومان نصب شده است.

شسهوار پور تصریح کرد: شست و شوی علایم ایمنی، رسیدگی به مسایل حریم در تمامی حوزه، آزاد سازی حریم راه در محور‌ها از دیگر اقدامات این اداره بوده است.

او گفت: لکه گیری در محور‌های تحت پوشش نیز در اولویت کاری این اداره قرار داشته که با مساعدت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان قیر و مصالح مورد نیاز تامین و لکه گیری راه‌های آسفالته به مقدار ۱۵۰۰ متر مربع در راه‌های شریانی و روستایی با اعتبار ۳۰ میلیون تومان انجام شده است.

رییس اداره حمل نقل وجاده‌ای شهرستان بم  اظهارداشت: ۵۵ کیلومتر در راه‌های شریانی و روستایی پاک سازی ۶۰ مورد لایه روبی پل‌ها در مهر ماه سال جاری با اعتبار ۵۵ میلون تومان نیز انجام شده است.

شهسوارپور بیان کرد:خط کشی بیش از ۴۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی شهرستان (بخش دهبکری)، ریگلاژ و تسطیح شانه راه‌های آسفالته به طول ۵۰ کیلومتر، ۴۰ مورد تقویت دیوارسیون پل‌ها، درزگیری در راه‌های آسفالته به طول ۳ هزار متر با اعتبار ۵۰ میلیون  از دیگر اقدامات راهداری شهرستان بم بوده است.

او گفت: گشت‌های راهداری این اداره ۲۴ ساعته در حال خدمات جاده‌ای می‌باشند ،رانندگانی که در فصل سرما قصد سفر دارند با رعایت قوانین و استراحت به موقع در سفر‌های طولانی از بروز حوادث ناگوار احتمالی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ح

راهداری بم برای زمستان آماده شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار