آشنایی مربیان مهد کودک‌ها با مفاهیم زیست محیطی

رئیس اداره حفاظت محیط زیست لالی گفت: کارگاه آموزشی با هدف افزایش توانمندی و دانش زیست محیطی مدیران و مربیان مهد‌های کودک در این شهرستان برگزار شد.

زمانپور رئیس اداره حفاظت محیط زیست لالی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کارگاه آموزشی آشنایی با مفاهیم زیست محیطی ویژه مربیان مهد‌های کودک توسط اداره حفاظت محیط زیست شهرستان و با همکاری اداره بهزیستی در محل اداره بهزیستی برگزار شد.

او کودکی را بهترین دوره یادگیری عنوان کرد و افزود: بهترین فرصت برای یادگیری و انتقال مطالب مفید، دوران کودکیست پس این وظیفه شما مربیان را سنگین‌تر می‌کند تا در انتقال مطالب زیست محیطی به کودکان وظیفه و دین خود را به محیط زیست و طبیعت ادا کنید.

زمانپور با اشاره به استفاده بهینه از کاغذ بیان داشت: شما مربیان می‌توانید استفاده بهینه از کاغذ را به کودکان آموزش دهید و این بهترین آموزش محیط زیست است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست لالی تصریح کرد: فرزندانمان را باید در سنین کودکی با مسائل محیط زیست و اجتناب کردن از آلودگی هوا، آب و خاک آشنا نماییم تا در بزرگسالی شاهد تخریب محیط زیست نباشیم.

انتهای پیام/م

لزوم توجه به مسائل زیست محیطی

برچسب ها: محیط زیست ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.