مسئول ناحیه دانشجویی استان سمنان:

تربیت دانشجویان انقلابی هدف طرح شمیم یاس است

محمدامین بخشیان با اشاره به برگزاری طرح شمیم یاس در استان سمنان گفت: تربیت دانشجویان انقلابی هدف این طرح است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدامین بخشیان مسئول ناحیه دانشجویی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در نشستی که با حضور معاونت اجتماعی و جامعه زنان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد با تاکید بر اثر گذاری برنامه‌های حوزه زنان و خانواده گفت: دوره شمیم یاس در شهریورماه ۹۸ در سه بخش مبانی نظری، کارگاه آموزشی و طراحی گام‌های عملیاتی در استان سمنان برگزار شد.

او افزود: تربیت نیرو‌های آشنا به نظرات امامین انقلاب و جریان ساز در سطح خوابگاه‌ها از جمله اهداف طرح شمیم یاس بود که بخشی آن اشاره داشت.

مسئول ناحیه دانشجویی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به حضور پر شکوه دانش‌آموزان و دانشجویان در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت:باید بتوانیم انقلاب‌های دیگری همچون ۱۳ آبان در گام دوم انقلاب رقم بزنیم.

بخشیان با بیان اینکه اجرای کار‌های فرهنگی صرف بدون توجه به آسیب‌های اجتماعی جوابگو نمی‌باشد، تصریح کرد، عملیات اجتماعی عملیاتی نیست که کوتاه مدت باشد و در یک بازه مشخص به توان از آن نتایج خوبی انتظار داشت.

گفتنی است، در ادامه جلسه محمد صادق طحان معاونت اجتماعی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید بر ایجاد همگرایی در سطح کانون‌های دانشجویی گفت: کار در حوزه زنان و خانواده بسیار اهمیت بالایی دارد.

انتهای پیام / ر

برگزاری نشست مسئول ناحیه دانشجویی با معاونت اجتماعی سپاه استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.