مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان ایلام خبر داد ;

اهدای ۴ هزار جلد کتاب به مساجد ایلام

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان ایلام از اهدای بیش از چهار هزار کتاب به کتاب‌خانه‌های مساجد استان ایلام در هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

اهدای ۴ هزار جلد کتاب به مساجد ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، حجت‌الاسلام علی چراغی پور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان ایلام گفت: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با حضور کتابداران مساجد استان ایلام، اهدای بیش از چهار هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهری و روستایی استان و دیدار مدیران کانون‌های مساجد و کتابداران با نماینده، ولی فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام از برنامه‌های پیش بینی شده در هفته کتاب و کتابخوانی است.

او اظهار کرد: طرح سراسری شنبه‌های کتاب در سطح کتابخانه‌های مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با محوریت ائمه جماعات مساجد و با همکاری کتابداران مسجدی نیز در هفته کتاب و کتابخوانی اجرا می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام بیان کرد: بازدید از کتابخانه‌های شهری و روستایی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، تجلیل از مدیران فعال کتابخانه‌های عمومی شهری و روستایی مساجد استان و برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی با موضوع امر به‌معروف و نهی از منکر در سطح کانون‌های مساجد نیز در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام چراغی پور با اشاره به افتتاح دو باب کتابخانه در مساجد استان در هفته کتاب و کتابخوانی اظهارکرد: در حال حاضر ۸۵ کتابخانه در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام فعالیت دارند که در نقاط مختلف شهری و روستایی استان پذیرای نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به کتاب و اعضای کانون‌های مساجد هستند.

انتهای پیام/ ن

غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در هفته کتاب و کتابخوانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.