فرماندار مشهد:

وحدت و همدلی بالاترین سرمایه جمهوری اسلامی است/آماده برگزاری انتخابات الکترونیک هستیم

فرماندار مشهد گفت: بالاترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی ایران وحدت، همدلی و انسجام میان مسئولین و مردم است.

وحدت و همدلی بالاترین سرمایه جمهوری اسلامی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید محمدرضا هاشمی فرماندار مشهد در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: بالاترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی ایران وحدت،همدلی و انسجام میان مسئولین است که دشمنان اسلام از آن بیم دارند.

او تصریح کرد: برقراری امنیت یکی از مهم‌ترین وظایف وزارت کشور است و ما مکلف به پاسخگویی پیرامون مسایل امنیتی کشور هستیم.

فرماندار مشهد با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در دهه آخر صفر گفت: سه موضوع امنیت زائرین، اسکان ان‌ها و سلامت و بهداشت زائرین در اولویت فعالیت‌های ما قرار دارد که بدین منظور پلیس راه و نیروی انتظامی و بخش امدادگران فعالیت‌های لازم را به عمل آوردند و ۱۵ سالن ورزشی و بحران پیش بینی شده بود، همچنین ۲۵ بیمارستان و ۲ پایگاه اهدای خون فراهم گردید.

هاشمی با اشاره به تامین کالا‌های اساسی در این دهه افزود: بیش از ۲۴۲۶ تن برنج، ۸۰۹ تن گوشت قرمز و ۱۲۱۳ تن شکر توزیع شد.

او تصریح کرد: ۵ موضوع کشوری، مثلث اقتصادی، طرح نژاد، کشف رود و دهه آخر صفر از مسائل مهمی است که فرمانداری به آن پرداخته است و بدین منظور ۲۶۶ پروژه و طرح با سرمایه ۴۱ هزار میلیارد تومان و پیش بینی اشتغال ۷۳ هزار نفر افتتاح شد و تفاهم نامه مثلث توسعه اقتصادی امضا و ثبت سامانه گردید.

 

آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیک هستیم

 
فرماندار مشهد گفت: آماده برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیک هستیم و در خواست دستگاه‌های احراز هویت کردیم.

هاسمی افزود: دهم آذر تا شانزدهم روز‌های ثبت رزومه افراد متقاضی و مراجعین به فرمانداری مشهد است.

او تصریح کرد: سه رکن اصلی که در انتخابات نقش دارند هیئت‌های اجرایی، هیئت نظارت و امنیت انتخابات هستند که بسترسازی‌های مختلف بدین منظور صورت گرفته است.

فرماندار مشهد با اشاره به اینکه در مشهد و اصفهان مسیولان کمیته انتخاب شده است گفت: پارسال ۱۵ منطقه انتخاباتی در مشهد بود که امسال به ۱۹ منطقه افزایش یافته و ۱۹ نفر به عنوان نماینده فرمانداری انتخاب شدند.

او ادامه داد: رزومه از ۱۲۰ نفر دریافت شده که از بین ان‌ها ۱۹ نفر منتخب به عنوان نماینده مناطق ۱۹ گانه شدند.

هاشمی افزود: امنیت، انتخابات و مسایل اجتماعی جزو وظایف ذاتی وزارت کشور می‌باشد و همچنین جلسات تعاملی با هیئت نظارت برگزار شد و تعداد کمیته‌ها ۷ کمیته، مشخص گردیده است.

انتهای پیام//م. پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.