هاشمی نژاد: فینال سوم برابر امارات را پشت سر گذاشتیم/ گلم را تقدیم مربی ام کردم

بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان گفت: فینال سوم را با پیروزی برابر تیم امارات پشت سر گذاشتیم.

مهدی هاشمی نژاد بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان برابر تیم ملی امارات و صعود تیم ملی به مرحله نیمه نهایی قهرمانی آسیا  اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم بازی را پیروز شویم و فینال سوم را پشت سر بگذاریم. بازی امروز به پایان رسید و تا فردا خوشحالی می‌کنیم و  از روز سه شنبه به کار خود ادامه می‌دهیم تا بتوانیم در مرحله بعد خیلی راحت‌تر و قوی‌تر صعود کنیم.  

هاشمی نژاد درباره ارزیابی اش از ۳ بازی تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا بیان کرد: همه تیم‌ها مقابل تیم ما  دفاع می‌کنند و یک مقدار دفاعشان فشرده است و گل زدن سخت است، اما خدا را شکر  تا دقیقه ۹۰ تمرکز خود را داشتیم و در دقایق پایانی توانستیم گل‌های خود را به ثمر برسانیم.

بازیکن تیم ملی جوانان درباره شادی گلش اظهار کرد:  من مربی دارم که از ۹ سالگی با من کار کرده است و اهل روستا رحیم آباد هستم و این مربی ام خیلی به من کمک کرده است و من گلم را تقدیم مربی عزیزم می‌کنم و مربی ام در ورزشگاه بود. اگر بعد از گل سلام نظامی دادم منظورم این بود که سرباز مربی ام هستم.  


بیشتر بخوانید: ایران ۲ - امارات صفر/ صعود مقتدرانه شاگردان پورموسوی به مرحله بعد


انتهای پیام/ 

اظهارات بازیکن تیم ملی جوانان درباره پیروزی برابر تیم امارات 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار