هشدار انصارالله یمن به رژیم صهیونیستی / البخیتی: به هر حمله رژیم صهیونیستی پاسخ می‌دهیم

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله اعلام کرد یمن می‌تواند به هر حمله‌ای از جانب رژیم صهیونیستی پاسخ داده و هر نقطه‌ای داخل فلسطین اشغالی را هدف قرار دهد.

هشدار انصارالله یمن به رژیم صهیونیستی / البخیتی: به هر حمله رژیم صهیونیستی پاسخ می‌دهیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: «یمن می‌تواند به هر حمله‌ای از جانب رژیم صهیونیستی پاسخ دهد. ما می‌توانیم هر نقطه‌ای داخل فلسطین اشغالی را هدف قرار دهیم.»

عضو انصارالله در گفت‌وگو با المیادین گفت: «ما هر حرفی را که زدیم عمل کردیم به ویژه سید عبدالملک الحوثی؛ اسرائیلی‌ها باید تهدید به پاسخ به هر گونه حمله را جدی بگیرند.»

محمد البخیتی گفت: «طبعا ما یمنی‌ها، ​ آرمان اصلی مان فلسطین است و آزادسازی فلسطین است و به کسانی که می‌گویند مسئله فلسطین چه ارتباطی به یمن دارد می‌گوییم مسئله فلسطین، مسئولیت همه مسلمانان و اعراب است. ما یمنی‌ها مسئولیت خاصی در این خصوص داریم چرا که خداوند در سوره «سبا» به ما یمنی‌ها دستور خاص داده است که به شکل ایمن به طرف فلسطین حرکت کنیم، اما تا وقتی که فلسطین تحت اشغال است ما چگونه می‌توانیم به صورت ایمن به فلسطین برویم؛ بنابراین آزادی و کرامت ما به آزادی و کرامت و عزت فلسطین بستگی دارد.»

البخیتی افزود: «این فرمانی الهی به ما یمنی‌ها است که به شکلی ایمن به طرف فلسطین حرکت کنیم. پس از آنکه توانستیم عمق خاک عربستان سعودی را هدف قرار دهیم دیگر مشکلی برای رسیدن به سرزمین‌های اشغالی نداریم. اگر اسرائیل هر حمله مستقیمی به یمن انجام دهد ما به این تجاوز پاسخ خواهیم داد. زمانی که سید عبدالملک الحوثی به نتانیاهو درباره هر گونه اقدام حمله به یمن هشدار داد به این معناست که نیروی موشکی یمن، توان رسیدن به فلسطین اشغالی را دارد و حتی ممکن است اهدافی مشخص شده باشد.»

انتهای پیام/

برچسب ها: رژیم صهیونیستی ، یمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار