حوادث روز خوزستان در بسته خبری ۲۰ آبان ماه

مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه ۲۰ آبان ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز شنبه ۲۰ آبان ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

۱۵ محل توزیع مواد مخدر در اهواز پلمب شد

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: پس از اعلام نارضایتی شهروندان برخی از مناطق شهر اهواز از واحد‌های مسکونی که تبدیل به پاتوق و مکانی برای توزیع و استعمال موادمخدر شدند، بررسی موضوع و برخورد قاطع با هنجارشکنان در دستور کار پلیس قرارگرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۳۳ و پلیس مبارزه با مواد مخدر اهواز با اقدامات اطلاعاتی واحد‌های مسکونی که تبدیل به مکانی برای توزیع و استعمال موادمخدر بودند را شناسایی و پس از اخذ مجوز مرجع قضائی ۱۵ محل را پلمب و یک باب منزل را تخریب کردند.

سرهنگ دالوند ببان داشت: ۱۸ متهم در این رابطه دستگیر و تحویل مرجع قضائی داده شدند و در بازرسی از واحد‌های مسکونی مورد نظر، ۹۵۹ گرم انواع موادمخدر، مقادیرزیادی ادوات استعمال و اموال سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: تمامی واحد‌های پلمب و تخریب شده دارای سوابق متعدد ارتکاب جرم بوده اند.

این مقام مسئول ادامه داد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

آتش سوزی خودرو پژو پارس در اهواز

مهندس ابراهیم قنبری مدیرعامل سازمانآتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش سوزی خودرو پژو پارس در پمپ بنزین منطقه گلستان اطلاع رسانی شد.

او افزود: ستاد فرماندهی سازمان سریعا ۳ دستگاه خودرواطفا حریق را با امکانات و تجهیزات کافی به محل حادثه اعزام کرد و  آتش نشانان با شعله‌های آتش خودرو پژو پارس مواجه شدند.

قتبری بیان داشت: آن‌ها با ایمن سازی محل حادثه، با استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله‌های آتش را مهار و از بروز خسارت بیشترجلوگیری کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: راننده خودرو پیش از رسیدن آتش نشانان از داخل خودرو خارج شده بود و خوشبختانه دراثر این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیب وارد نشد و علت آتش سوزی از سوی کارشناسان سازمان اتصال برق خودرو گزارش شده است.

دستگیری ۴۷ سارق حرفه‌ای در اهواز

 سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، همچنین فروشندگان موادمخدر به مدت ۳ روز در سطح شهرستان اهواز به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: ماموران انتظامی  ۴۷ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار و ۷ نفر خرده فروش موادمخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با قضائی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند بیان داشت: در این رابطه ۲۴ معتاد متجاهر دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی اهواز تصریح کرد: ماموران انتظامی در راستای اجرای این طرح مقدار ۳ کیلو ۲۲۴ گرم انواع مواد مخدر و تعدادی اموال سرقتی کشف کردند.

این مقام مسئول گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۸۴ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

او ادامه داد: ۴۱ موتورسیکلت و ۳۰ خودروی متخلف توقیف شدند که نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: حوادث ، آتش سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.