افتتاح نمایشگاه تخصصی "کودک توانای سرزمین من" در قم

نمایشگاه تخصصی کودک توانای سرزمین من، با هدف معرفی توانمندی‌های غنچه‌های هلال احمر استان قم افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، محمد گل فشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در افتتاحیه نمایشگاه تخصصی ویژه کودک گفت: نمایشگاه تخصصی کودک توانای سرزمین من، آبان ماه امسال و به مناسبت ۷۲ سالگی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برپا شد.

افتتاح نمایشگاه تخصصی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: در این نمایشگاه که از ۲۱ تا ۲۴ آبان ماه با مشارکت، مهد کودک‌های فعال استان قم دایر است.

او بیان کرد: در این نمایشگاه تخصصی که با رویکرد معرفی فعالیت‌های و توانمندی‌های کودکان برپا شده است ۲۰ مهد کودک فعال در کانون غنچه‌های هلال حضور دارند.

افتتاح نمایشگاه تخصصی

گل فشان تصریح کرد: بیش از ۳۰ غرفه متنوع در بخش‌های مختلف نمایش و سرود و کاردستی و صنایع دستی ویژه کودکان و برای بازدید عموم مردم در این نمایشگاه طراحی شده است و تهیه وسایل کاربردی با مواد بازیافتی نیز در راستای حمایت از محیط زیست از دیگر غرفه‌های این نمایشگاه به شمار می‌رود.

او با بیان اینکه در این نمایشگاه غرفه‌های بازی و هیجان و مسابقات ورزشی و تفریحی آماده ارائه خدمات به کوردکان است، بیان کرد: در حاشیه نمایشگاه نیز مسابقات رالی ماشین‌های کنترلی و بازی‌های رایانه‌ای ویژه کودکان همراه با اهدای هدایا برگزار می‌شود.

افتتاح نمایشگاه تخصصی

او درباره اهداف مهم برپایی این نمایشگاه افزود: تبیین حقوق کودک و آشنایی کودکان با این حقوق، معرفی توانمندی‌های غنچه‌های هلال احمر و فعالیت‌های سازمان جوانان در این کانون؛ همراه با آموزش‌های مختلف و همراهی والدین با کودکان و انجام بازی‌های مشترک از جمله اهداف این نمایشگاه تخصصی است.

افتتاح نمایشگاه تخصصی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با تاکید بر اینکه نمایشگاه "کودک توانای سرزمین من" با محوریت معرفی فعالیت‌های اعضای کانون‌های غنچه‌ها از سوی معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر برپا شده است، گفت: این تلاش با مشارکت استانداری و شهرداری و بهزیستی استان قم همراه بوده است.

افتتاح نمایشگاه تخصصی

گل فشان به تاکید بر اینکه در این نمایشگاه، آموزش‌های امدادی ویژه کودکان ارائه می‌شود تصریح کرد: عموم شهروندان می‌توانند از صبح‌ها ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصر‌ها از ۱۶ تا ساعت ۲۲ از نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم برپا شده است بازدید کنند.

انتهای پیام/الف

نمایشگاه تخصصی "کودک توانای سرزمین من" در قم افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار