عنوان Death Stranding رکورد فروش بازی در ژاپن را شکست

بازی Death Stranding در هفته اول انتشار خود توانست به پرفروش‌ترین بازی در نسل فعلی کنسول‌های کشور ژاپن تبدیل شود.

فروش عجیب بازی Death Strandingبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به جرات می‌توان گفت مورد انتظارترین بازی چند سال اخیر که سازنده آن به واسطه انتشار اخبار بسیار مبهم آن را به مرموزترین بازی رایانه‌ای تبدیل کرده بود، بازی Death Stranding است. این بازی چند روز پیش وارد بازار شد و همانطور که گیمر‌ها و تیم سازنده آن انتظار داشتند توانست به فروش بسیار بالایی دست پیدا کند و در عرض چند روز به یکی از پرفروش‌ترین عناوین در کشور انگلستان تبدیل شود؛ اما ظاهرا این فروش بالا صرفا در کشور انگلستان نبوده و بالاترین فروش این عنوان به کشور سازنده این بازی یعنی ژاپن مربوط می‌شود.

بر اساس آمار‌های منتشر شده بازی Death Stranding توانسته است در اولین هفته حضور خود در بازار جهانی و بازار کشور ژاپن بیش از ۴۸۵ هزار نسخه بفروشد که این عدد با توجه به وسعت جغرافیایی ژاپن و آمار گیمر‌های این کشور، رقمی بی سابقه است. بازی Death Stranding در هفته اول عرضه خود توانسته است پرفروش‌ترین بازی کشور ژاپن شده و در صدر عناوین پرفروش این شرکت قرار گیرد. پس از بازی Death Stranding عنوان Persona 5 Royal در جایگاه دوم قرار دارد؛ این در حالی است که بازی مذکور تا هفته گذشته در صدر فهرست پر فروش‌های ژاپن قرار داشت.

فروش عجیب بازی Death Stranding

براساس اعلام یکی از سایت‌های تحلیل بازی ژاپنی، بازی Death Stranding بالاترین فروش در هفته اول عرضه را در نسل فعلی کنسول‌ها در کشور ژاپن داشته است و در نسل فعلی کنسول‌ها هیچ عنوانی مثل این بازی نتوانسته است در هفته اول خود فروش داشته باشد. سه عنوان برتر دیگری ژاپنی که Judgment، Sekiro: Shadows Die Twice و Bloodborne نام دارند در هفته اول خود صرفا توانسته‌اند ۳۰ هزار نسخه به فروش برسانند که در مقابل آمار فروش بازی Death Stranding، رقمی بسیار ناچیز است.


بیشتر بخوانید: راک استار برای ساخت عنوانی نامعلوم نیرو جذب می‌کند


تنها عنوان ژاپنی که در گذشته به فروشی بیشتر از آمار فروش بازی Death Stranding دست پیدا کرده بود بازی Knack است که در سال ۲۰۱۳ وارد بازار شد که می‌توان گفت دلیل آن هم عرضه رایگان این بازی برای کنسول PS4 بود.

انتهای پیام/

فروش چشم‌گیر بازی Death Stranding

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار