اطلاعات احتمالی جدیدترین گوشی منعطف جهان فاش شد + تصاویر

به تازگی اطلاعات احتمالی RAZR 2019، جدیدترین گوشی منعطف موتورلا، فاش شده است.

اطلاعات احتمالی جدیدترین گوشی منعطف جهان فاش شد + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین گوشی‌های منعطف جهان که به صورت رسمی عرضه شدند گلکسی فولد و هوآوی میت x بودند. اما این دستگاه‌ها به طرز عجیبی ضخیم و گران‌قیمت هستند. این دو دستگاه جدید بیشتر از آن که شبیه گوشی‌های واقعی باشند به مدل‌های اولیه و مفهومی شباهت دارند.

بخش ناراحت کننده ماجرا این است که نه تنها ظاهر این دستگاه‌ها شبیه مدل‌های اولیه است بلکه عملکرد آن‌ها نیز به آن‌ها شباهت دارد. سامسونگ برای رفع مشکلاتی که در مورد استفاده از دستگاه‌های پیش نمایشی که پیشتر برای اینفلوئنسر‌ها ارسال کرده بود، مجبور شد دسته اول را پس بگیرد. هوآوی نیز قبل از انتشار گوشی منعطف خود مشخصات آن و طراحی آن را تقویت کرد و می‌شود گفت mate x به طور کامل بازسازی شد. نیازی به گفتن نیست که گوشی منعطف هوآوی هیچگاه آفتاب را در آمریکا نخواهد دید.

تولد دوباره RAZR موتورولا

اکنون در بازه‌ای از زمان هستیم که شرکت‌های دیگری به غیر از سامسونگ و هوآوی نیز در حال ورود به رقابت گوشی‌های منعطف هستند. یکی از شرکت‌هایی که به تازگی با رونمایی از گوشی جدید خود به این عرصه وارد شده موتورولا است. این شرکت با تولد دوباره گوشی تاشو خود که سال‌ها پیش در بین مردم جای داشت، خود را به بازار گوشی‌های منعطف رساند. این دستگاه در واقع یک نسخه جدید و منطعف RAZR است.

اطلاعات احتمالی جدیدترین گوشی منعطف جهان فاش شد + تصاویر


بیشنر بخوانید: انتشار اولین تصاویر رسمی از گوشی هوشمند تاشوی موتورولا 


مشخصات احتمالی RAZR 2019

این گوشی جدید که RAZR 2019 نام دارد در رویدادی که امروز برگزار خواهد شد معرفی می‌شود. از مشخصات احتمالی آن می‌توان به صفحه نمایش اصلی ۶.۵ اینچی با وضوح ۸۷۶ در ۲۱۴۲ اشاره کرد که به وسیله یک نمایشگر ثانویه ۲.۷ اینچی همراهی می‌شود.

                                              اطلاعات احتمالی جدیدترین گوشی منعطف جهان فاش شد + تصاویراطلاعات احتمالی جدیدترین گوشی منعطف جهان فاش شد + تصاویر

اگر به داخل گوشی نگاه کنیم تراشه آزمایشی snapdragon 710 را می‌بینیم که توسط یک رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶ گیگابایتی همراهی می‌شود. البته این دستگاه دارای دو گزینه دیگر برای رم و حافظه داخلی نیز هست که به ترتیب ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت هستند. علاوه بر این موارد احتمالا به همه این دستگاه یک باتری ۲۵۱۰ میلی‌آمپری قدرت می‌دهد.

اطلاعات احتمالی جدیدترین گوشی منعطف جهان فاش شد + تصاویر

گفته می‌شود قیمت این دستگاه باید در حدود ۱۵۰۰ دلار باشد و می‌توان آن را در اواخر ماه جاری خریداری کرد. همچنین این دستگاه در نوامبر و دسامبر از اپراتور verizon و ماه ژانویه در اروپا در دسترس خواهد بود.

در حالی که تاکنون طرح‌های مفهومی زیادی از این دستگاه منتشر شده و اطلاعات داغی از آن به بیرون درز پیدا کرده‌اند طراحی اصلی این دستگاه هنوز هم یک راز است. البته تصاویری که در این خبر الصاق شده‌اند بسیار به دستگاه اصلی شباهت دارند.

انتهای پیام/

جدیدترین اطلاعات منتشر شده از RAZR 2019

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار