انتشار اولین تصاویر رسمی از گوشی هوشمند تاشوی موتورولا

شرکت موتورولا اولین تصاویر رسمی از گوشی هوشمند تاشوی خود، Razr را در فضای مجازی منتشر کرد.

انتشار اولین تصاویر رسمی از گوشی هوشمند تاشوی موتورولابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها مردم علاقه زیادی به گوشی‌های جدید شرکت موتورولا نشان نمی‌دهند، اما گوشی آینده تاشوی این شرکت با مدل Razr بدون شک یکی از گوشی‌های امسال است که افراد زیادی منتظر آن هستند و به تازگی، تنها دو هفته مانده به رونمایی از این گوشی، اولین تصاویر رسمی از آن در فضای مجازی منتشر شد.


بیشنر بخوانید: بازگشت ساعت هوشمند Moto 360 + تصاویر


اولین تصاویری که از Razr موتورولا منتشر شده، توسط ایوان بلس افشاکننده راز‌های گوشی‌های آینده به اشتراک گذاشته شد و پس از آن رسانه MobielKopen آن‌ها به انتشار رساندند و تصاویر بیشتری از این گوشی را توانستند برای طرفداران این گوشی منتشر کنند و حالا موتورولا با ارسال دعوتنامه‌ای برای PCMag طراحی نهایی Razr را تأیید کرد و آمادگی خود برای رونمایی از یک گوشی هوشمند تاشوی دیگر را هم اعلام کرد.

انتشار اولین تصاویر رسمی از گوشی هوشمند تاشوی موتورولا

در نگاه اول، این گوشی هوشمند تاشو شبیه به Razr V3 موتورولا است که این شرکت آن را پانزده سال پیش در سال ۲۰۰۴ معرفی کرده بود، اما با کمی نگاه بیشتر، مشخص است که چند تغییر اساسی در آن صورت گرفته است. برای مثال، چانه این این گوشی نسبت به قبل کوچکتر شده است و در آن یک حسگر اثر انگشت تعبیه شده تا مانند گوشی‌های ۲۰۱۹، این گوشی هم امنیت خود را بالا ببرد.

موتورولا Razr از یک نمایشگر ۶.۲ اینچی از جنس OLED بهره می‌برد که می‌تواند توسط یک لولای تازه طراحی شده تا شود، همانگونه که انتظار می‌رفت، این صفحه نمایش جدید به طور کامل توسعه داده شده است و دارای یک ناچ پهن در قسمت بالای خود است که محل قرار گرفتن اسپیکر مکالمه و دیگر سنسور‌هایی است که برای این گوشی تعبیه شده است. هرچند، نباید انتظار داشت که سیستم تشخیص چهره سه بعدی روی این دستگاه به کار گرفته شود. صفحه نمایش دوم این گوشی هم ۲.۷ اینچ اندازه دارد که جزئیات زیادی مانند زمان، تاریخ، هوا و نوتیفیکیشن‌ها را به نمایش می‌گذارد. همچنین شایعه شده است که این نمایشگر می‌تواند با حالت شبانه دوربین پشتی این دستگاه مورد استفاده قرار گیرد که هیچ جزئیاتی درباره آن ذکر نشده است. با این اوصاف، به نظر می‌رسد موتورولا امسال طرفدار سنسور دوربین ۴۸ مگاپیکسلی باشد و بعید نیست یکی از همین سنسور‌ها را روی گوشی تاشوی خود استفاده کند.

انتشار اولین تصاویر رسمی از گوشی هوشمند تاشوی موتورولا

موتورولا Razr یک پرچمدار نیست

اگرچه هنوز خبری رسمی که مشخصات سخت‌افزاری Razr هوشمند تاشو را اعلام کند، به دست نرسیده است، اما گزارش‌های اولیه نشان می‌دهند که این گوشی با پردازنده کوآلکام، Snapdragon 710 کار خواهد کرد. این چیپ پردازنده در اواسط سال ۲۰۱۸ معرفی شد و پس از معرفی توسط شرکت کوآلکام با Snapdragon 730 جایگزین شد، اما انتظار می‌رود مشکلی درعملکرد این گوشی هم دیده نشود.

همراه با این پردازنده به نظر می‌رسد موتورولا یک حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۴ گیگابایتی برای حالت استاندارد گوشی در نظر گرفته باشد. اگر این حافظه برای دستگاه کافی نیست، احتمال دارد یک ورژن با حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی هم در کتار نسخه معمولی تولید شود. برای تکمیل کردن مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هوشمند تاشو باید به باطری ۲۷۳۰ میلی‌آمپر ساعتی آن اشارده کرد که نتایج بحث برانگیزی خواهد داشت. علاوه بر این انتظار می‌رود این باطری از فناوری شارژ سریع هم پشتیبانی کند.

انتشار اولین تصاویر رسمی از گوشی هوشمند تاشوی موتورولا

موتورولا به صورت رسمی اعلام کرده است که معرفی دستگاه جدید خود را در تاریخ ۱۳ نوامبر انجام می‌دهد. این شرکت قول داده است که در این روز، یکی از دستگاه‌هایی را معرفی کند که مدت زمان زیادی است قصد معرفی آن را دارد. بر اساس پیش‌بین‌های متخصصان عرصه فناوری گفته می‌شود این گوشی می‌تواند با قیمت هزار و ۵۰۰ دلار در جهان عرضه شود.

انتهای پیام/

اولین تصاویر موتورولا Razr منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار