اسراری از اتاق فکر تشیّع انگلیسی/ میدان‌دار نفاق کور را بیشتر بشناسید

تشیّع انگلیسی میدان‌دار نفاق کور است و با ایجاد کانال‌هاى تلویزیونى و سایت‌ها و کانال‌ها در فضاى مجازى تخم تفرقه را مى پراکند و جوانان شیعه را به دام مى‌اندازد.

اسراری از اتاق فکر تشیّع انگلیسی/ میدان‌دار نفاق کور را بیشتر بشناسیدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، یکى از پیام هاى بى نظیرانقلاب اسلامى اعلام هفته وحدت درایام ولادت رسول الله (ص) بود. امام راحل رضوان الله علیه با حُسن درایت و براساس آموزه هاى قرآنى و حدیثى، وحدت کلمه مسلمین را از اوجب واجبات متذکر گردیدند و پس از ایشان رهبر معظم انقلاب با حسن درایت و تدبیر عالى، امر به وحدت بین شیعه وسنى فرمودند، و این در حالیست که امروز استکبار جهانى و در رأس آن؛ آمریکا، انگلیس و اسراییل بیش از هر زمان دیگر دنبال تفرقه افکنى بین ملت‌ها و دولتهاى اسلامى هستند و برادرکشى را در خارج از مرزهاى اسلامى مدیریت میکنند. در این میانه هرم استکبارى با طرح مسائل تفرقه افکنانه بدنبال ایجاد پیاده نظام این نزاع و کشمکش بیحاصل و پرهزینه ـ براى جهان اسلام ـ هستند. متاسفانه در سالهاى اخیر دو جریان تکفیرى و تشیع انگلیسى در دو مذهب سنى و شیعه با طراحى آمریکا و انگلیس آتش تفرقه در بین ملتهاى مسلمان را شعله ور ساخته و موجبات برادرکشى و بدبینى و کینه و نفاق در جهان اسلام گردیدند.

شعار‌ها و نمادهاى هر دو جریان غالباً ساختگى و طراحى شده استکبار و خارج از سیره پیامبر و ائمه معصومین (ع) و علماى بزرگ تاریخ اسلام مى باشد.

جنگها، ترور‌ها و کشتار میلیونى چند سال گذشته در عراق و افغانستان و یمن و لبنان و سایر بلاد اسلامى حاصل تزریق این تفکرات مسموم به بدنه مردمى کشورهاى اسلامى است.

جوانان عزیز باید متوجه باشندکه در این رابطه تشیع انگلیسى که از لندن مدیریت میشود و در کربلا و ... بروز و ظهور دارد در قالب شعارهایى در دفاع از ائمه، و حضرت زهرا سلام الله علی‌ها با ایجاد جعل و انحراف جوانان انقلابى و علاقمند به اهل‌بیت را از مسیر منحرف میکنند و با جریان سازى انحرافى در مقابل هفته وحدت هفته برائت را ترویج می‌کنند و به جوانان شیعه چنین القا می‌کنند که جوانى که دوست‌دار اهل بیت است، باید با فحش و ناسزا به مقدسات برادران اهل سنت، شیعه گرى خود را اثبات کند و متاسفانه بعضاً جوانان علاقمند به اهل بیت نا آگاهانه این مسیر انحرافى و طراحى شده لندن را متوجه نیستند و ناخواسته پیاده نظام تفرقه و جنگهاى داخلى میشوند.

جریان شیرازى که خود را منتسب به بیت مرجعیت بزرگ و مجاهد شیعه (میرزاى شیرازى که در مبارزه با استعمار پیر انگلیس در نهضت تنباکو پیش گام بود) مى نامد میدان دار این نفاق کور گردیده و با ایجاد کانالهاى تلویزیونى و سایت‌ها و کانالهاى فضاى مجازى با عناوین: امام حسین، ابالفضل، فدک و ... در انگلیس، کربلا و ... این تخم تفرقه را مى پراکنند و جوانان متعصب شیعه را به دام مى اندازند.

جریان شیرازى که متاسفانه امروز پیش قراول تفرقه افکنى و وضع و جعل گردیده، با ترویج قمه زنى درایام عاشورا چهره اى ترسناک و کریه از تشیع را در جهان به نمایش گذاشته و از طرفى با توهین به علما ومراجع شیعه باعث وهن بیشتر گردیده است.

تبلیغ و ترویج اسلام سکولار و دیندارى منهای سیاست مدارى از نشانه هاى این جریان افراطى میباشد که مجموعه این اعمال غیرعقلانى و بى اساس که خارج ازمنطق و گفتمان قرآن و عترت است تشیعى لندنى و دلخواه استکبار را تعریف میکند. آگاهى بخشى و اطلاع رسانى به جوانان عزیز انقلابى ودلبسته به اهلبیت عصمت وطهارت از مهم‌ترین وظایف مبلغان و تحلیلگران و پژوهشگران اسلامى است، تا جوانان را از دام پرخطر جریانهاى افراطى آگاه سازند و متوجه باشند که اسلام اصیل و ناب محمدى که امام راحل ومقام معظم رهبرى به خوبى آن را تبیین کردند، منادى وحدت و برادرى و همدلى در بین مذاهب شیعه وسنى است وتفرقه رابزرگترین آفت ودشمن اسلام میداند وتوجه میدهد که ازدشمن واقعى جهان اسلام که همانا استکبارجهانى به سرکردگى آمریکا و انگلیس و اسراییل است غافل نبوده و نوک پیکان عداوت را باید بسمت آن‌ها نشانه رفت و تمام توان را در جهت منکوب نمودن آن‌ها بکار گرفت.

فتواى آشکار مقام معظم رهبرى مدالظله العالى و سایر مراجع تقلید بر حرام شمردن توهین به مقدسات اهل سنت در همین راستا بوده که باید مورد دقت و توجه جوانان عزیز انقلابى قرار گیرد.

به امید روزى که جهان اسلام یکپارچه متحد به دور از تفرقه هاى بى حاصل مشت محکمى بر سینه دشمنان اسلام باشند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.