سامری: بازی آسانی در لیگ نداریم / هرکجا ایزدپناه حضور دارد قطعا بسکتبال پیشرفت می‌کند

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: قطعا بازی آسانی در لیگ نداریم، حتی بازی برابر نیروی زمینی را هم که بردیم برای ما سخت بود.

سامری: بازی آسانی در لیگ نداریم / هرکجا ایزدپناه حضور دارد قطعا بسکتبال پیشرفت می‌کندبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، حماد سامری سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان پس از دیدار تیمش برابر نیروی زمینی تهران که با برتری آبادنی‌ها همراه شد در پاسخ به این پرسش که آیا این بازی مجالی برای مرور تاکتیک‌های نفت بود؟ گفت: به هیچ وجه اینطور نبود. جا دارد ابتدا به تیم خوب نیروی زمینی برای بازی امروزشان تبریک بگویم. مسلما هرجا که استاد خوبم  ایزدپناه حضور دارد، قطعا بسکتبالش پیشرفت می‌کند. از این جوانان نیروی زمینی در ادامه بیشتر خواهید شنید.

سرمربی نفت درباره جریان بازی توضیح داد: تجربه بیشتر ما در کوارتر پایانی موجب برد ما شد. در کوارتر سوم توپ‌های ما وارد سبد نشد، اما در وقت چهارم بازی بهتری به نمایش گذاشتیم و برنده شدیم. ما در لیگ بازی آسانی نداریم و این بازی هم برای ما سخت بود.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با شکست نیروی زمینی تهران در تالار آزادی به آمار ۴ برد پیاپی در این رقابت‌ها رسید تا به عنوان یکی از مدعیان در بالای جدول قرار بگیرد.  

انتهای پیام/ 

اظهارات سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان درباره بازی با نیروی زمینی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار