آبکناری: عملکرد تیمم مقابل مس رضایت بخش نبود

سرمربی تیم بسکتبال اکسون تهران گفت: فکر می‌کنم مقابل مس اصلا خوب نبودیم. در مقاطعی بازی را به دست گرفتیم و برتر بودیم، اما در مجموع از نمایش بازیکنان اکسون راضی نیستم

آبکناری: عملکرد تیمم مقابل مس رضایت بخش نبودبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، البرزآبکناری سرمربی تیم بسکتبال اکسون درباره دیدار تیمش با مس کرمان در چارجوب رقابت های هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال کشور گفت: پس از بازی سنگینی که  با مهرام داشتیم  نیاز بود تا به ریکاوری بپردازیم اما فکر می کنم مقابل مس اصلا خوب نبودیم. در مقاطعی بازی را به دست گرفتیم و برتر بودیم اما در مجموع از نمایش بازیکنان اکسون راضی نیستم. فکر می کنم تنها نکته مثبت ما در این دیدار پیروزی اکسون و کسب امتیازات کامل این دیدار بود.

او در پاسخ به این پرسش که که آیا جابجا شدن برنامه بازی ها به روند تیم ها و برنامه رسانه ها لطمه نمی زند؟ تاکید کرد: این دیدار استثنا بود. از آنجا که رئیس جمهور سفری به استان کرمان داشت و ما برای رزرو هتل و دیگر مسائل مشکل داشتیم از تیم مس کرمان خواهش کردیم با میزبانی با موافقت کند و آنها هم لطف کردند.

سرمربی اکسون درباره اضافه شدن بازیکن نیجریه ای این تیم به جمع شاگردانش توضیح داد: کیث بازیکن بسیار خوبی است اما او یک هفته تمرین نکرده بود و سعی کردیم در این بازی او را به مرز آمادگی برسانیم.

آبکناری درباره اینکه اکسون بازی های سختی را پشت سر گذاشته و می تولند در بازی های بعدی امتیازات خوبی بگیرد، تصریح کرد: به هیچ وجه هیچ دیداری برای ما آسان نیست. ما امروز هم برابر مس کار آسانی نداشتیم. نباید فریب کوارتر اول بازی را بخوریم. هرچه از بازی می گذشت تیم مس با اوضاع و جو سالن بیشتر آشنا می شد. اتفاقی که مشابهش برای ما هم در شهرستانها می افتد و فکر می کنم این خصیصه تیم های جوان است. به هر حال باید خیلی روی نقاط ضعف خود کار کنیم.

انتهای پیام/ 

اظهارات سرمربی تیم بسکتبال اکسون پس از دیدار مقابل مس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار