فرماندار سردشت؛

هرگونه افزایش قیمت کالا‌ها و خدمات غیرقانونی است

فرماندار سردشت گفت:هرگونه افزایش قیمت کالا‌ها و خدمات غیرقانونی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،فرماندار سردشت ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان سردشت با موضوع جلوگیری از افزایش قیمت کالا‌ها، ابتدا به موضوع افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و گفت: از مزیت اصلی این طرح بازگشت درامد حاصل از آن به دهک‌های پایین جامعه است.

فرماندار افزود: این طرح همچنین مصرف بی رویه بنزین که توسط دهک‌های بالای جامعه انجام می‌شد را کنترل و تاثیر بسزایی در صرفه جویی مصرف بنزین خواهد داشت.

اقصی نخشی پور همچنین از به اجرایی شدن بسته‌های حمایتی اشاره کرد و گفت: در کنار طرح ساماندهی قیمت بنزین، بسته‌های حمایتی برای اقشار کم درآمد جامعه، تمامی خلا‌های احتمالی را پوشش خواهد داد.

فرماندار در پایان سخنانش بر لزوم ثبات قیمت‌ها تاکید و افزود: هرگونه افزایش قیمت کالا‌ها و خدمات غیرقانونی است و این موضوع را بصورت جدی رصد و مدیریت خواهیم کرد و رعایت انصاف و اخلاق اسلامی انتظار و خواسته ما از مردم متدین و همیشه در صحنه سردشت است.

در این جلسه همچنین حامد رمضانی ریاست اداره صنعت، معدن و تجارت ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ستاد تنظیم بازار از راه اندازی ایستگاه بازرسی و کنترل بازار در سطح شهر خبر داد.

روسای اتحادیه‌های صنفی نیز که از مدعوین این جلسه بودند پیشنهادات خود در خصوص اجرایی شدن بهتر طرح کنترل قیمت‌ها در شرایط کنونی را مطرح کردند.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان سردشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.