پیروزی دلچسب یاران موسوی در لهستان

تیم والیبال اولیشتن با حضور بازیکن ایرانی خود در هفته پنجم لیگ لهستان توانست حریف خود را شکست دهد.

پیروزی دلچسب یاران موسوی در لهستانبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،هفته پنجم لیگ والیبال لهستان با دیدار تیم‌های اولیشتن و ترفل گدانسک پیگیری شد.

در این مسابقه اولیشتن موفق شد با نتیجه سه بر یک و با امتیاز‌های ۲۷ بر ۲۹، ۲۶ بر ۲۴، ۲۶ بر ۲۸، ۱۷ بر ۲۵ حریف خود را از پیش‌رو بردارد. سیدمحمد موسوی، مدافع ایرانی تیم والیبال اولیشتن در این مسابقه عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست ۱۷ امتیاز برای تیمش به ارمغان بیاورد. در حال حاضر اولیشتن با ۵ پیروزی و یک شکست در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

پیش از این در بازی‌های هفته پنجم لیگ والیبال لهستان موسوم به پلاس‌لیگا تیم اسکرابلچاتوف به مصاف بدزین رفت. یاران میلاد عبادی‌پور در تیم اسکرابلچاتوف در این بازی با نتیجه ۳ بر یک و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۱، ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳ توانستند بر یاران پوریا فیاضی در تیم بدزین غلبه کنند. دریافت کننده‌های ایرانی در این مسابقه در ترکیب تیم خود به میدان رفتند؛ عبادی‌پور موفق به کسب ۲۱ امتیاز شد و فیاضی هم ۷ امتیاز برای تیمش به ارمغان آورد.


بیشتر بخوانید: برتری اولشتین برابر یاستشِبسکی درحضور موسوی


در شرایط کنونی اسکرا ۴ پیروزی و یک شکست در کارنامه خود دارد و ۱۲ امتیازی است. همچنین تیم بدزین هم تاکنون بردی در رقابت‌های پلاس‌لیگا به دست نیاورده است.

یکی دیگر از لژیونره‌ای والیبال کشورمان یعنی مرتضی شریفی هم با تیم بورسا در این هفته رقابت‌های لیگ ترکیه مقابل گالاتاسرای قرار گرفت. در این مسابقه تیم بورسا با نتیجه ۳ بر یک و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳، ۱۶ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۰ نتیجه را به تیم گالاتاسرای واگذار کرد.  

مرتضی شریفی، دریافت کننده ایرانی تیم والیبال بورسا در این مسابقه توانست ۱۲ امتیاز برای تیمش کسب کند. در حال حاضر گالاتاسرای با کسب ۶ پیروزی در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و بورسا با کسب ۳ پیروزی در رده پنجم ایستاده است.

انتهای پیام/ 

نتایج لژیونر های والیبال ایران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار