۶ هزار و ۳۰۰ تن برنج خارجی در مشهد توزیع شد

جانشین رئیس ستاد تنظیم بازار مشهد گفت: مردم با مراجعه به فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ، تعاونی کارگران و کارمندان و دیگر بخش‌های تعاونی، برنج خریداری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شکوه میرشاهی جانشین رئیس ستاد تنظیم بازار مشهد در نشست این ستاد گفت: از این مقدار تاکنون هزار و  ۳۰۰ تن برنج درجه یک پاکستانی توزیع شده است.

او با بیان اینکه قیمت هر کیلو از این برنج‌ها ۸۹ هزار ریال است، ادامه داد: مردم می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ، فروشگاه‌های تعاونی کارگران و کارمندان و دیگر بخش‌های تعاونی برنج خریداری کنند.

جانشین رئیس ستاد تنظیم بازار مشهد با اشاره به درج قیمت کالا در واحد‌های صنفی، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با مجموعه بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی و اتاق اصناف مشهد مقرر شد نظارت‌ها شدت یابد.

میرشاهی همچنین به وجود هزار و ۲۰۰ واحد نانوایی نیمه یارانه‌ای در این شهر اشاره کرد و افزود: از ماه گذشته که این واحد‌ها ملزم به دریافت و رعایت نرخنامه رسمی شده‌اند، حدود ۵۰۰ واحد از دریافت نرخنامه مصوب امتناع کرده‌اند که مقرر شد با واحد‌های صنفی متخلف برخورد شده و در این راستا مطابق موارد قانونی در صورت لزوم نسبت به قطع بخشی از سهمیه آرد نیمه یارانه‌ای آنان اقدام شود.

او همچنین با استناد به گزارش کارشناس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: پیش از قیمت گذاری جدید بنزین روزانه به طور متوسط ۲۵۰ تماس با شماره تلفن ۱۲۴ ثبت شده که در ۲۴ساعت گذشته این رقم به بیش از ۷۰۰ تماس رسیده است.

جانشین رئیس ستاد تنظیم بازار مشهد گفت: مقرر شده است رسیدگی به شکایات مردمی با مشارکت اصناف و پاسخگویی و اطلاع رسانی آنان انجام شود که در این راستا رئیس اتحادیه گوشت قرمز مشهد دیروز با حضور در مرکز پاسخگویی ۱۲۴ به شکایات مربوطه پاسخ داده و کارشناسان مرکز یاد شده را نیز راهنمایی کرد.
 
انتهای پیام//ف.ش

 

حدود ۵۰۰ واحدنانوایی  از دریافت نرخنامه مصوب امتناع کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.