مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری اردبیل:

سهمیه بنزین سرویس‌های مدارس واریز می‌شود

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری اردبیل گفت: به زودی سهمیه بنزین اختصاص یافته به سرویس‌های مدارس به کارت آن‌ها واریز می‌شود.

سهمیه بنزین سرویس‌های مدارس واریز می‌شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، رحیم سعیدی مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اظهار کرد: با اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین از چند روز پیش ستاد سوخت سهمیه خودرو‌های عمومی به ویژه تاکسی و سرویس مدارس را اختصاص داده تا در ارائه خدمات به هموطنان مشکلی پیش نیاید.
او افزود: برای رانندگان تاکسی‌های بنزینی ۴۰۰ لیتر و دوگانه‌سوز ۲۵۰ لیتر سهمیه اختصاص یافته و در کارت آن‌ها شارژ شده است.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل در مورد اختصاص سهمیه برای سرویس مدارس نیز گفت: در چند روز آینده با جمع‌بندی اطلاعات سامانه سپند سهمیه صاحبان این خودرو نیز به کارت سوخت آن‌ها واریز خواهد شد.
سعیدی ادامه داد: اگر راننده سرویس مدرسه‌ای در سامانه سپند ثبت نام نکرده باید در اولین فرصت اطلاعات خود را در این سامانه به ثبت برساند.
او تصریح کرد: صاحبان خودرو‌های عمومی به ویژه تاکسی‌ها از سوخت مکمل به ویژه سی‌ان‌جی استفاده می‌کنند که قیمت آن افزایش نیافته و انتظار می‌رود تاکسیداران از این سوخت نیز در حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل بیان کرد: در سبد هزینه خودرویی صاحبان تاکسی اتفاق خاصی رخ نداده و بر همین اساس افزایش کرایه غیرقانونی است و هیچ کس حق ندارد به بهانه افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی آن نرخ کرایه‌ها را بالا ببرد.
او خاطرنشان کرد : در سه روز گذشته هیچ گزارشی از اخذ کرایه اضافی از شهروندان ارائه نشده است.
سعیدی از شهروندان خواست تا در صور مشاهده هرگونه دریافت کرایه اضافی موارد را به سازمان تاکسیرانی گزارش داده و در این زمینه موارد تخلف را مطرح کنند.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/ج

شهروندان در صور مشاهده هرگونه دریافت کرایه اضافی موارد را به سازمان تاکسیرانی گزارش دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.