پروژه نظام آراستگی محیط کار تا پایان سال اجرایی می‌شود

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست از اجرای پروژه‌های جدید و بازنگری در برنامه‌های بهبود کیفیت در راستای اجرای طرح تحول دیجیتال پست و ستاپ خبر داد.

پروژه نظام آراستگی محیط کار تا پایان سال اجرایی می‌شود

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فریبا مرادی عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با اشاره به اینکه پروژه نظام آراستگی محیط کار ۵s و کالیبراسیون به زودی در سطح شبکه به اجرا در خواهد آمد، افزود: اجرای پروژه‌های کیفی و ارتقا سطح کیفیت ارایه خدمات و سرویس ها، تامین هرچه بیشتر رضایت مشتریان را به همراه دارد.

او با تأکید بر اینکه این پروژه چند سال پیش نیز در سطح شرکت به اجرا در آمد و نتایج خوبی از آن حاصل شد، اظهارداشت: با تجربه موفقی که از این پروژه به دست آمده است و با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در شرکت، امسال پروژه نظام آراستگی محیط کار ۵S و کالیبراسیون توسط کارشناسان مدیریت کیفیت شرکت، اجرایی خواهد شد.

او دیگر فواید اجرای این پروژه را استفاده بهینه و افزایش بهره‌وری از فضا‌ها و تجهیزات، کاهش ضایعات، برقراری نظم و انضباط در فضای کاری و همچنین اجرای کالیبراسیون تجهیزات توزین، مدیریت هزینه‌ها و تقویت فرهنگ صرفه جویی در سطح شبکه عنوان کرد.

مرادی با اشاره اینکه پروژه استاندارد مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵ نیز به زودی در شرکت ملی پست اجرا می‌شود، گفت: اجرای پروژه ایزو می‌تواند به عنوان یک پیشران، کمک زیادی به استقرار رویکرد پلت فرمی شرکت بکند.

او افزود: اجرای این پروژه کیفی علاوه بر تأمین رضایت مشتریان و ذی نفعان، موجب کاهش هزینه‌های فرآیند‌های عملیاتی و اجرایی، افزایش توان رقابتی شبکه و ارتقا شفافیت در ارایه سرویس‌ها و خدمات خواهد شد.

عضو هیئت مدیره همچنین اجرای پروژه اصلاح کارت امتیازی متوازن BSC را یادآور شد و گفت: با توجه به تحول در رویکرد شرکت و اجرای پروژه‌ای امور به جای اجرای فرایندی و همچنین تغییر در برنامه راهبردی و ارایه سرویس‌ها و خدمات با همکاری بخش خصوصی، بازنگری در شاخص‌های کارت امتیازی ضروری به نظر رسید، به همین دلیل تعداد شاخص‌های این شیوه ارزیابی افزایش یافت و نحوه سنجش آن‌ها با هدف انطباق بیشتر با پروژه‌های ستاپ تغییر یافت.

او با اشاره به نزدیک شدن به پایان اجرای آزمایشی اساسنامه شرکت ملی پست، افزود: اصلاح اساسنامه، متناسب با اجرای طرح تحول دیجیتال و ستاپ در حال انجام است که این بازنگری نیز تا پایان امسال انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: پست بانک ، اداره پست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار