همایش ناجا و جامعه اسلامی با هدف تقویت قدرت نرم در اراک

همایش ناجا و جامعه اسلامی با هدف تقویت قدرت نرم در اراک برگزار شد.

همایش ناجا و جامعه اسلامی با هدف تقویت قدرت نرم در اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  همایش ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری با همکاری همه دانشگاه‌های استان در دانشگاه آزاد اسلامی کلانشهر اراک برگزار شد.

حجت الاسلام شهیدی مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: اهدافی که در ارتباط با این همایش دنبال می‌شود بحث مصون سازی و نقش یابی و نقش شناسی هوشمند قدرت نرم است.

حجت الاسلام شهیدی افزود: پلیس در هوشمندسازی بر مبنای سه محور خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی است که مقام معظم رهبری در گام دوم قبل از توصیه هفت گانه مشخص کرده اند.

جوانمرد رئیس کمیته علمی همایش ناجا و جامعه اسلامی هم در این همایش گفت: این همایش ملی به صورت هماهنگ با ۲۸ محور در کل کشور از چند ماه گذشته آغاز شده است که هفت محور اساسی آن ماموریت استان مرکزی در راستای تحقق جامعه اسلامی است.

جوانمرد افزود: این همایش تاکنون ۶۲ مقاله از ۹ استان لرستان، مرکزی، گلستان، تهران، آذربایجان، سیستان و بلوچستان و چند استان دیگر دریافت کرده است که از این ۶۲ مقاله ۴۰ مقاله به عنوان مقام برتر انتخاب شده است.

انتهای پیام / ج

همایش ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.