روابط عمومی‌های هیئت‌های فوتبال کرمان دور هم جمع می‌شوند

رئیس کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان از برگزاری همایش رؤسای روابط عمومی هیئت فوتبال شهرستان‌های این استان در ۴ آذر ماه خبر داد.

رؤسای روابط عمومی هیئت‌های فوتبال کرمان دور هم جمع می‌شوندعرفان امیرخسروی، رئیس کمیته اطلاع‌ رسانی و روابط‌ عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: با عنایت به اهمیت نقش روابط عمومی در انعکاس و نشر اخبار فرهنگی ـ ورزشی، هیئت فوتبال استان کرمان در نظر دارد، همایش مربوط به رؤسای روابط عمومی هیئت فوتبال شهرستان‌ها را ساعت ۹:۳۰ دقیقه روز دوشنبه ۴ آذر ماه با حضور مسئولان روابط عمومی هیئت‌های شهرستانی در کرمان برگزار کند.

او هنر مسئولان روابط عمومی را در استفاده از تمامی ابزار‌ها و تکنولوژی‌های ارتباطی الکترونیکی و حتی سنتی دانست و افزود: یک روابط عمومی پویا برای تأثیرگذاری مناسب بر مخاطبان و بهره‌گیری از دیدگاه‌ها و نظرات آنان باید از تکنولوژی‌های نوین استفاده کند.


امیرخسروی با اشاره به اینکه روبط‌عمومی پلی میان هواخواهان فوتبال در استان وسیع کرمان و نهاد متولی فوتبال است، اذعان داشت: روابط عمومی‌ها باید بسترساز تحقق منافع وسودمندی متقابلی برای هیئت، مخاطبان و دوست‌داران فوتبال بوده و یک بازی بردبرد را در این جریان ارتباطی و تعاملی رقم زنند و در نهایت به دنبال تحقق یک رضایت طرفینی بوده که پیامد آن چیزی جز رضایت ذینغعان و کسب اعتبار و مشروعیت سازمانی را در پی نخواهد داشت.

او با بیان اینکه علی قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان نگاه ویژه‌ای به حوزه روابط‌عمومی دارند، این را یک نعمت برای روابط‌عمومی‌های هیئت فوتبال شهرستان‌ها عنوان و تصریح کرد: زمانی رئیس یک مجموعه خوب اخبار را رصد کند و مطلع باشد در فوتبال دورافتاده‌ترین نقطه استان چه می‌گذرد، دست مریزاد دارد.

امیرخسروی افزود: وی بهای زیادی به روابط‌عمومی می‌دهند و از این بابت قدردان‌شان هستیم.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه دفتر نور تهران همواره حامی فوتبال این استان بوده است، از رامشاد فرزانه مؤسس و مدیرعامل دفتر نور تهران تشکر ویژه کرد و بیان داشت: وی برای برگزاری این نشست از ما حمایت‌های زیادی کردند.

امیرخسروی مهمترین وظیفه‌ی یک روابط عمومی را ارائه مناسب اطلاعات و آمار صحیح عنوان و تأکیدکرد: روابط عمومی‌ها باید تلاش کنند با ارائه مناسب اطلاعات و آمار صحیح، البته نه آمار سازی، نظر مثبت همگان را جلب کنند.

انتهای پیام/ب

همایش رؤسای روابط عمومی هیئت فوتبال شهرستان‌های کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار