مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی عنوان کرد؛

ناکافی بودن اعتبار حل مشکل تنش آبی در خراسان رضوی

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: ۸۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته به شهر‌های دارای تنش آبی خراسان رضوی کافی نیست.

ناکافی بودن اعتبار حل مشکل تنش آبی در خراسان رضوی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابراهیم علوی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در حاشیه یازدهمین جشنوارهناکافی بودن اعتبار حل مشکل تنش آبی درخراسان رضوی سراسری نخستین واژه آب در نیشابور گفت:شهر‌های نیشابور، گلبهار، قوچان، فریمان و شاندیز در وضعیت بحرانی و ۲۵ شهر در نقطه بحرانی قرار دارند.

او ادامه داد: با گرم شدن هوا و افزایش مصرف این مشکل تشدید میشود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: در حال حاضر شرکت آب و فاضلاب طرح‌های خود را به صورت تعهدی در دست اجرا دارد تا حداقل نیاز سرانه مشترکان را تامین کند.

علوی افزود: امسال با همکاری آموزش و پرورش ۵۰ هزار دانش‌آموز با شرکت در جشنواره‌های نخستین واژه آب با مفاهیم مدیریت مصرف صحیح آب آشنا می‌شوند.

او تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب برای تنظیم مصرف آب به اندازه سرانه‌های در نظر گرفته شده نیازمند همکاری مشترکان است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: با فرهنگ‌سازی می‌توان به اهداف مورد نظر برای کاهش و تنظیم مصرف آب دست یافت و دانش‌آموزان به عنوان بزرگترین جامعه هدف تاثیرگذار برای مدیریت مصرف آب تعیین و میتوانند به سفیران مصرف صحیح آب تبدیل شوند.

شرکت‌های آب و فاضلاب در چارچوب سیاست‌های وزارت نیرو برگزاری دوره‌های آموزشی برای دانش‌آموزان را در دستور کار خود قرار داده اند و در قالب جشنواره‌های مختلف با عنوان نخستین واژه آب مفاهیم صرفه‌جویی را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهند.

در نیشابور تا پایان امسال ۱۵ هزار دانش‌آموز تحت پوشش این برنامه‌ها قرار می‌گیرند.
 
انتهای پیام//ز.ق 

 

اعتبار تخصیصی شهرهای دچار تنش آبی ناکافی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.