افتتاح ۳ کتابخانه عمومی در لرستان

  مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: ۳کتابخانه در ۳شهرستان این استان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرشته طهماسبی  مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان با اشاره به افتتاح و تجهیز کتابخانه عمومی شهدای کوهدشت گفت: ۳کتابخانه در ۳شهرستان این استان افتتاح می‌شود.

فرشته طهماسبی  اظهار داشت: در سطح لرستان ۳۳ کتابخانه عمومی و ۲۰ کتابخانه مشارکتی وجود دارد، هم‌چنین به‌مناسبت هفته کتاب برنامه‌های متعددی متناسب با ظرفیت هر شهرستانی را در سطح این استان داشتیم.

او افزود: در شهرستان دورود برنامه «رهایی با کلمات در زندان‌ها» و در شهرستان الشتر نیز برنامه «مَتل‌ها و قصه‌ها» به‌مناسبت هفته کتاب اجرا شده، هم‌چنین در شهرستان خرم‌آباد جشن کتاب در روز چهارشنبه ۲۹ آبان برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان عنوان کرد: برنامه‌های ویژه‌ای در شهرستان ازنا برای کم‌توانایان جسمی و در شهرستان بروجرد نیز برای نابینایان در هفته کتاب اجرا می‌شود.

طهماسبی بیان کرد: در شهرستان کوهدشت علاوه بر برنامه‌های فرهنگی به‌مناسبت هفته کتاب، کتابخانه عمومی و خیرساز شهدای این شهرستان که نیاز به تجدید بنا داشت به کمک شهرداری، شورای شهر و به‌ویژه بانک پاسارگارد دوباره ساخته و افتتاح شد.

او گفت: احداث ساختمان کتابخانه شهدای کوهدشت توسط بانک پاسارگارد و تجهیزات آن نیز توسط اداره کل کتابخانه‌های لرستان تهیه شد، بیش‌از ۱.۵ میلیارد تومان برای ساخت و تجهیز این کتابخانه هزینه شده‌است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما این است که کتابخانه‌های عمومی در شهرستان‌های رومشکان، بروجرد و الیگودرز تا حدود ۲ ماه آینده به افتتاح برسد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ر

۳کتابخانه در ۳ شهرستان لرستان افتتاح می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار