پذیرش بن کارت‌های نمایشگاه کتاب در کتابفروشی‌های رشت

بن کارت‌های پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان تا ۱۴ آذر در ١٦ کتابفروشی رشت پذیرش می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسین ابراهیمیان معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت:امکان استفاده از بن‌های پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان در ۱۶ کتابفروشی شهر رشت مهیا شده است.

اوافزود: این نمایشگاه با حضور بیش از ۴۰۰ ناشر کشور از جمله ۳۴ ناشر گیلان در ۲۰۳ غرفه به‌صورت مستقل، مشترک و یا غرفه فروش متمرکز به ارائه تازه‌های نشر در حوزه‌های هنر، کودک، کمک آموزشی، کشاورزی، عمومی، زبان، دانشگاهی، حقوقی و پزشکی می‌پردازد.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه، کتاب‌ها در این نمایشگاه با تخفیف حداقل ۳۰ درصدی به‌فروش می‌رسد، گفت: تخفیف حداقل ۱۰ درصدی از سوی ناشران و ۲۰ درصد نیز از طریق تهیه بن خرید (با ارائه کارت ملی) در غرفه بانک شهر مستقر در نمایشگاه ارائه می‌شود.

حسین ابراهیمیان با بیان اینکه، پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان که سیصد و نود و هشتمین نمایشگاه استانی کتاب کشور محسوب می‌شود، افزود:هشت میلیارد ریال بن خرید در نظر گرفته شده است که سهم اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و معاونت فرهنگی وزارتخانه هر کدام به مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: ۱۶ کتابفروشی استان نیز در قالب طرح همراه در این رویداد فرهنگی با ستاد برگزاری نمایشگاه تعامل و همکاری دارندواین بن کارت‌ها دو هفته پس از نمایشگاه در آن‌ها قابل استفاده است.

حسین ابراهیمیان افزود:، امکان استفاده از بن‌های تخفیف خریداری شده در نمایشگاه تا ۱۴ آذرامسال در کتابفروشی‌های طاعتی، صفری، مهران، مژده، میلاد، پاتوق کتاب، رستگار، دیبا، کتاب‌شهر ایران، شهر کتاب، فرازمند، سیدهانی، آسمان، بدر، وارسته و باز باران در شهر رشت فراهم شده است.

او با بیان اینکه، مدیران مدارس نیز می‌توانند با ارائه معرفی‌نامه از مدرسه و کارت ملی به‌صورت دسته‌جمعی برای دانش‌آموزان بن خرید تهیه کنند، گفت: برای سهولت در ایاب و ذهاب بازدید از نمایشگاه کتاب گیلان، اتوبوس رایگان ویژه نمایشگاه در نظر گرفته شده است که ایستگاه آن در میدان فرهنگ رشت مستقر است.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس https://gilan.farhang.gov.ir/fa/fairandfestival/bookexpo مراجعه کنند.

پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان تا اول آذرماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان در کیلومتر پنج جاده رشت به تهران دایر است.

 

 

انتهای پیام / ق 

 

پذیرش بن کارت‌های نمایشگاه کتاب تا ۱۴ آذر در کتابفروشی‌های رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.