تارتار: بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم/ همیشه صداقت سرلوحه کار من بوده است

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بازی مقابل پرسپولیس بسیار سخت است، اما تیم ما در ۱۰ هفته اول لیگ شکست نخورده است.

تارتار: بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم/ همیشه صداقت سرلوحه کار من بوده استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: مقابل یکی از بهترین‌های تیم‌های ایران بازی داریم در حضور هوادارن پرشور پرسپولیس هستیم. کارمان بسیار سخت است، اما تیم ما در ۱۰ هفته اول لیگ شکست نخورده است.

تارتار ادامه داد: در نتیجه‌ای که بدست آمده بازیکنان، کادر فنی، مدیریت و هواداران سهمیم هستند امیدوارم فردا هم هواداران باز هم برای حمایت از ما به ورزشگاه بیایند. من بازی فردا را بازی جذابی پیش‌بینی می‌کنم چرا که هر دو تیم به دنبال گرفتن نتیجه هستند و امیدوارم با یک بازی هدفمند بتوانیم مقابل پرسپولیس نتیجه لازم را بگیریم.

تارتار درخصوص اینکه او در مصاحبه‌ای گفته بود اعتبار و حیثیتش را از پرسپولیس بیشتر دوست دارد، افزود: در سال‌های قبل و در تیم‌هایی که تحت هدایت من مقابل پرسپولیس حاضر شدیم، نتایج خوبی نگرفتیم و این مساله باعث شد تا حرف و حدیث‌هایی پیش بیاید، اما برای آخرین بار می‌گویم که دوست دارم پرسپولیس همیشه موفق باشد جز بازی رو در رو مقابل تیم‌های من.

تارتار خاطرنشان کرد: دوست دارم تیم من مقابل پرسپولیس پیروز باشد چرا که بحث هواداران و بازیکنان ما در میان است. اگر بگویم پرسپولیس را بیشتر از خودم دوست دارم دروغ گفته‌ام. همیشه صداقت سرلوحه کار من بوده و باز هم می‌گویم که دوست دارم پرسپولیس همیشه موفق باشد به جز بازی‌های رو در رویی که مقابل تیم من دارد. این حرف‌ها را هم برای آخرین بار می‌گویم.

او در مورد وضع مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: در شرایطی که ما هستیم اکثر تیم‌ها مشکل مالی دارند و تیم ما هم از این قاعده مستثنی نیست با این حال باشگاه به تعهدات خود تا این لحظه عمل کرده، اما امیدوارم حمایت‌ها از تیم انجام شود.

تارتار درمورد اینکه تعطیلی ۲ هفته لیگ به سود شما بود یا نه گفت: تعطیلات به نفع تیم‌هایی است که شرایط بحرانی دارند و یا شرایطشان بد است تیم ما وضعیت خوبی دارد و این تعطیلی به سود ما نیست. اما اولویت تیم ملی است.

او در مورد فقر گلزنی در لیگ برتر گفت: این مساله دلایل مختلفی دارد. اصلی‌ترین دلیلش به سطح پایه و آموزش آن‌ها برمی‌گردد. ما باید این مساله را از تیم‌های پایه شروع کنیم و مربیان کاربلدی را استخدام کنیم و برای آن‌ها هزینه کنیم. نوع ضربه زدن مهاجم اصلی‌ترین فاکتور است. مهاجمان ما خوبه توپ ضربه نمی‌زنند و این از اصول اولیه است.

تارتار در مورد اینکه بعد از درگیری سوشا و فرزاد حاتمی آیا از این دو استفاده خواهید کرد یا نه، گفت: ما دو دروازه‌بان خوب داریم حبیب فرعباسی و سوشا مکانی که فرعباسی با سوشا رقابت خوبی دارد. مکانی کارش را خوب انجام می‌دهد درمورد درگیری هم باید بگویم این خبر چگونه درز پیدا کرده است، چون فرزاد حاتمی از ما اجازه گرفت و به تهران آمد و بعد هم به ما ملحق شد سوشا هم از روزی که آمد تمرکزش روی مسائل فنی است. به صلاحدید کادر فنی هر کدام از بازیکنانی که اماده باشند در ترکیب فردا قرار می‌گیرند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درمورد اینکه به شما لقب سلطان تساوی را می‌دهند، گفت: سعی می‌کنیم پیروز باشیم.

او درورد وضعیت داوری اظهار داشت: ما یکی از تیم‌هایی بوده‌ایم که از اشتباهات داوری خیلیمتضرر شده‌ایم. دو هفته پیش در بازی با فولاد دو گل سالم ما را داور قبول نکرد. نمی‌دانم برای این داور جریمه‌ای در نظر گرفته شد یا نه. تا الان متوجه نشدم، اما برای داورانی که اشتباه تاثیرگذار انجام می‌دهند باید برخورد لازم صورت بگیرد. داور بازی فردا ما هم پیام حیدری است که از داوران جوان و آینده‌دار است و امیدوارم روز خوبی را هم پشت سر بگذارد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
همیشه در عین صداقت به پرسپولیس باختی!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
اینبار در عین صداقت و قدرت پیروز میشه...شک نکن!!!!!!