رئیس کمیسیون انرژی مجلس:

مردم در همه شرایط پشتوانه انقلاب هستند

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: صف مردم از افراد ضد انقلاب جدا است و مردم در همه شرایط پشتوانه واقعی نظام و انقلاب هستند.

مردم در همه شرایط پشتوانه انقلاب هستندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در شورای اداری اندیمشک افزود: کسی که بانک آتش می‌زند، راه می‌بندد، پرچم جمهوری اسلامی آتش می‌زند و اسلحه گرفته و به سمت نیرو‌های بسیج و سپاه شلیک می‌کند، هدفش انتقاد و اعتراض نیست.

 حسنوند گفت: مسئولین خط مقدم دفاع از نظام هستند و کسی که در جمهوری اسلامی مسئولیت می‌گیرد در خط مقدم دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

او افزود: جنگ همه جانبه دشمن علیه نظام و انقلاب ادامه دارد و شرایط پیش آمده در کشور با پشت صحنه دشمنان این انقلاب مدیریت شده است.

نماینده اندیمشک گفت: به بحث گرانی بنزین در جای خود پرداخته می‌شود، اما بی شک بسیاری از جوانان ما نسبت به صحنه گردانی دشمنان اطلاع ندارند.

او اظهار داشت: امروز دفاع از امام و رهبری و امنیت ملی همه ما را وادار می‌کند که محکم در صحنه بمانیم و از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ چیزی انقلاب اسلامی را تهدید نمی‌کند و فرمایشات قاطعانه رهبر معظم انقلاب در روز‌های اخیر نشان دهنده اقتدار انقلاب است.

او خاطرنشان کرد:صاحب واقعی این انقلاب، آقا امام زمان (عج) است و تلاش دشمنان این نظام محکوم به شکست است.

فرماندار اندیمشک هم با تقدیر از تلاش ارزنده شورای تامین این شهرستان در مدیریت شرایط گفت: صف دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی از مردم جدا است و مردم ما همواره در همه میادین پشتوانه نظام بوده اند.

پیمان جهانگیری افزود: حضور مردم در راهپیمایی‌ها و دفاع از امنیت، اقتدار و ولایت فقیه طی روز‌های اخیر بار دیگر سبب ناامیدی دشمن شد.

او افزود: دشمن با ایجاد آشوب و درگیری در جامعه اسلامی برای رسیدن به اهداف خود تلاش می‌کند، اما بداند که مردم ایران اسلامی با اعتقاد راسخ پشت این انقلاب خواهند بود.

 جهانگیری یادآور شد: راهپیمایی مردم اندیمشک در محکوم کردن تلاش دشمن برای ایجاد ناامنی روز جمعه بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ج

راهپیمایی مردم اندیمشک روز جمعه بعد از نماز جمعه در این شهرستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.