احتمال استفاده از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی در گلکسی S11 سامسونگ + تصویر

خبرهای فاش شده از گوشی آینده سامسونگ نشان می‌دهد که احتمالا گلکسی S11 دارای نمایشگر ۱۲۰ هرتزی خواهد بود.

احتمال استفاده از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی در نمایشگر گلکسی S11 سامسونگ + تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اخیرا خبری در فضای مجازی منتشر شده که ممکن است صاحبان آینده گلکسی S11 را خوشحال کند. یکی از تحلیلگران فناوری در توئیتر خود پستی منتشر کرده که در آن اسکرین شات‌هایی از رابط کاربری One UI Beta 2.0 قرار گرفته است.

در این تصاویر جدید منوی مخفی در بیلد کره‌ای One UI Beta 2.0 به نمایش گذاشته شده است. این منوی مخفی در بیلد چینی نسخه بتا یافت شده است. در ادامه تصاویر منتشر شده توسط این تحلیلگر را مشاهده می‌کنید:

احتمال استفاده از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی در نمایشگر گلکسی S11 سامسونگ + تصویر


بیشنر بخوانید: انتشار اولین تصاویر رسمی از گوشی هوشمند تاشوی موتورولا 


منوی مخفی موجود در بیلد کره‌ای One UI Beta 2.0 

منوی مخفی مذکور شامل سه گزینه برای نحوه استفاده از قابلیت ۱۲۰ هرتز می‌شود. یکی از آن‌ها صفحه نمایش را در ۶۰ هرتز نگه می‌دارد، دیگری آن را در ۱۲۰ هرتز نگه داشته و آخرین گزینه برای قرارگیری نمایشگر در قابلیت ۱۲۰ هرتز است و به طور خودکار از ۶۰ هرتز به عقب و جلو سوئیچ می‌شود. یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی می‌تواند احساس بسیار روان برای تقویت UX ارائه دهد. نکته منفی این قابلیت این است که برای فشار آوردن به آن فریم‌ها لازم است قدرت بیشتری صرف شود.

ریزر اولین تولید کننده تجهیزات اصلی بود که از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی در گوشی‌های گیمینگ خود استفاده کرد. از آن موقع تاکنون گوشی‌های گیمینگ از نرخ تازه‌سازی بالاتری برای تقویت بیشتر بازی‌های موبایل استفاده می‌کنند. امسال وان‌پلاس با معرفی OnePlus 7 از صفحه نمایش ۹۰ هرتزی رونمایی کرد و هواوی نیز همین کار را با Mate 30 Pro انجام داد. نرخ تازه‌سازی بالا در گوشی‌های موبایل یک ترند جدید است، اما آیا این مسئله‌ای است که تقاضای بالایی برای آن شده باشد.

شایعه شده است که گلکسی S11 سامسونگ دارای Night Hyperlapse خواهد بود و همچنین حاشیه‌های بسیار نازک‌تری دارد. همچنین گفته می‌شود که احتمالا سامسونگ از پنل SAMOLED برای صفحه نمایش آن استفاده خواهد کرد. علاوه بر این‌ها باتری ۳۷۲۰ میلی‌آمپری در آن قرار خواهد گرفت که وظیفه انرژی دادن به دستگاه را بر عهده دارد. در نهایت نیز گفته می‌شود این دستگاه در سه اندازه و پنج نوع مختلف از جمله نسخه 5G روانه بازار خواهد شد.

انتهای پیام/

نمایشگر ۱۲۰ هرتزی گلکسی S11

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار