نظارت ۳ اکیپ بر بازار کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: روزانه سه اکیپ متشکل از کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان، اتاق اصناف، فرمانداری و تعزیرات حکومتی بر بازارهای استان کار نظارت را انجام می‌دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، براتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از طرح سهمیه بندی بنزین به منظور جلوگیری از هرگونه گرانفروشی و افزایش قیمتی در صنوف مختلف نظارت بر بازار استان تشدید شده است.

او افزود: روزانه به طور میانگین ۳۰ گزارش مختلف از بازار کهگیلویه و بویراحمد دریافت می‌شود که برخی منجر به جریمه، تذکر و موارد گوناگون می‌شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: گران فروشی، درج نکردن قیمت کالا و صادر نکردن فاکتور فروش از عمده تخلف‌های برخی واحد‌های صنفی این استان بوده که به جد با متخلفان برخورد می‌شود.

صالحی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه گران فروشی و یا افزایش قیمت در هر کالایی و یا صنفی از طریق شماره‌های ۱۳۵ و یا ۱۲۴ تعزیرات حکومتی و بازرسان صنعت، معدن و تجارت را در جریان بگذارند که بدون شک در کمترین زمان ممکن بررسی خواهد شد.
انتهای پیام/غ

حضورتیم های نظارتی در بازار 

 
برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.