حضور میدانی مسئولان استان برای نظارت بر بازار

فرماندار بویراحمد از حضور میدانی مسئولان استان در سطح بازار برای نظارت بر قیمت ها خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، جلسه تنظیم بازار این استان با حضور معاون امور اقتصادی استاندار، مدیران کل و بخشداران در فرمانداری بویراحمد برگزار شد.
کناری فرماندار شهرستان بویراحمد با اعلام همکاری در تامین خودرو و نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه‌های نظارتی گفت: کنترل بازار در مرکز بخش‌ها بسیار مهم است و بخشدار باید به صورت میدانی با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت به کنترل مداوم بازار بخش مورد نظر بپردازد تا آرامش در بازار و بین مردم برقرار شود.
کناری افزود: با توجه به دستور قطعی ممنوع بودن افزایش قیمت، امکان هرگونه افزایش قیمت از جمله افزایش قیمت مسافربران شخصی وجود ندارد.
او با اشاره به تعیین تکلیف مسافربران درون شهری تا یکم آذر ماه در خصوص سوخت و یارانه گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تا روز سوم و چهارم آذر ماه به تعیین تکلیف این رانندگان می‌پردازند.
صمیمی دوست معاون امور اقتصادی استانداری هم با اشاره به اینکه هنوز سهمیه‌ای برای خودرو‌های شخصی اعلام نشده گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با توجه به دستور مرکزی، تمامی آمار و اطلاعات مربوط به خودرو‌های شخصی را در سطح استان جمع آوری کنند و به تهران انعکاس دهند تا برای آن‌ها تصمیم گیری شود.
صمیمی دوست با هشدار به همه بخشداران برای نظارت مداوم حمل و نقل و جلوگیری از تخلف رانندگان افزود: سازمان حمل و نقل شهردای بر اساس قوانین و مقررات موظف است تا شعاع ۲۰ کیلومتر از شهر را بدون هیچگونه افزایش قیمتی سرویس دهی کنند.
در این جلسه مراجع قضایی، اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات موظف شدند با دقت بیشتر نسبت به قبل به بررسی بازار بپردازند و در صورت مشاهده تخلف یا سودجویی در سطح بازار با پلمپ واحد و نصب پارچه نوشته جهت آگاهی مردم از تخلف انجام گرفته، اقدام کنند.
 
انتهای پیام/ک

نظارت مستقیم مسئولان بر بازار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.