هدفگذاری۴۰ دوره آموزشی برای صنعتگران استان تا پایان امسال

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ۴۰ دوره آموزشی برای صنعتگران کهگیلویه و بویراحمد تا پایان امسال هدفگذاری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ۱۵هزار و ۵۴۰ نفر ساعت آموزش به صنعتگران کهگیلویه و بویراحمدی ارائه شده است.

سید هاشم موسوی با اشاره به اهمیت آموزش‌های تخصصی در افزایش کیفیت محصولات تولیدی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی متناسب با نیاز‌های واحد‌های صنعتی از اولویت‌های حمایتی شهرک‌های صنعتی این استان است.

موسوی افزود: ۴۰ دوره آموزشی برای صنعتگران استان تا پایان سال جاری هدفگذاری شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این دوره‌های آموزشی کابردی با شرکت مدیران، کارشناسان و شاغلان واحد‌های صنعتی برگزار خواهد شد.

او اظهار داشت: یکی از دغدغه‌ها و رسالت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی افزایش توانمند یها، مهارت‌ها و دانش روز با برگزاری دوره‌های آموزشی برای مدیران و کارشناسان واحد‌های تولیدی و صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: نیازمندی‌های بازار، بهره‌وری بهینه، رعایت استاندارد‌های کیفی، موضوعات تخصصی صنایع از محور‌های این دوره‌های آموزشی است.

او گفت: مخاطبان این دوره‌ها مدیران و کارشناسان مرتبط با حوزه کسب و کار‌های کوچک، متوسط و صاحبان سرمایه و علاقه‌مند به سرمایه گذاری هستند.

موسوی ابراز داشت: در برگزاری دوره‌های آموزشی اولویت با واحد‌های صنعتی و صنفی داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی، کسب و کار‌های کوچک، متوسط خارج از شهرک‌ها و نواحی صنعتی، اعضای خوشه‌های کسب و کار، فن بازارها، مشاوران مستقر در مراکز خدمات فناوری و کسب و کار و اعضای شهرک‌های فناوری است.

موسوی ادامه داد: این کارگاه‌های آموزشی در موضوعات کارآفرینی، مدیریتی، کارشناسی و مهارتی و براساس نیاز شرایط به صورت حضوری یا مجازی برگزار می‌شود.

او بیان کرد:برگزاری تور‌های صنعتی از دیگر خدمات ارائه شده برای بهبود وضعیت تولید در کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری بوده است.

انتهای پیام/غ

فزایش توانمند ی ها، مهارت‌ها و دانش روز

برچسب ها: کسب و کار ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.