شرایط برای سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد فراهم است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرایط برای سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان در مناطق مختلف فراهم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد سید هاشم موسوی‌جهان آباد گفت : ۲۱ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان داریم که از این تعداد ۱۴ شهرک آماده واگذاری به سرمایه گذاران است و تاکنون بیش از ۱۶۴ هکتار زمین در قالب ۸۰۳ قرارداد در شهرک‌های صنعتی به سرمایه گذاران واگذار شده است.

وی با بیان اینکه ۳۱۳ واحد صنعتی در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان به بهره برداری رسیده است، افزود: مساحت اراضی در اختیار شهرک‌های صنعتی یک هزار و ۵۳۹ هکتار بوده که از این میزان ۶۳۹ هکتار در اختیار واحد‌های صنعتی و ۸۵ هکتار نیز فضای سبز است.

موسوی‌جهان آباد با اشاره به اینکه زمین با قیمت یک میلیون تومان را به قیمت ۱۰۰ هزار تومان در اختیار سرمایه گذار قرار می‌دهیم، گفت: زیرساخت‌های لازم شامل آب، برق، گاز و ... در شهرک‌های صنعتی و نواحی صنعتی فراهم است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: همچنین برای ایجاد سرمایه گذاری در شهرک سقاوه مشکلی نداریم و در صورت وجود سرمایه گذار نهایت همکاری انجام می‌شود.

موسوی جهان اباد با تشریح دلایل تبدیل شدن برخی واحد‌های صنعتی شهرک بلکوی یاسوج به انبار شرکت‌های پخش مواد غذایی و عمده فروشان افزود: این شهرک به دلیل قدیمی بودن و نزدیکی به شهر، برخی واحد‌ها توسط صاحبان به صورت اجاره واگذار می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه نزدیک بودن شهرک صنعتی بلکو به شهر یاسوج سبب شده برخی شرکت‌های پخش مواد غذایی متقاضی اجاره باشند،گفت: برای تغییر کاربری از صنعیت به خدماتی باید ۳ برابر قیمت صنعتی بها پرداخت کنند که در این زمینه پیگیر هستیم.

موسوی‌جهان آباد با تاکید بر اینکه امکان بازپس گیری به دلیل صدور سند بنام مالک وجود ندارد، گفت: تنها اهرم بازدارنده برای ممانعت از این اقدام تغییر کاربری است که در این راستا صحیح نبوده به صورت چکشی ورود کنیم.

انتهای پیام/ط

سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.