افزایش سرانه فضای سبز چم گلک با احداث پارک

شهردار چم گلک اندیمشک از افزایش سرانه فضای سبز چم گلک با احداث پارک در این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کاظم سزاری شهردار چم گلک اندیمشک گفت: احداث چندین پارک در دست اقدام در این شهر، سرانه فضای سبز شهر را از یک مترمربع به ۶ مترمربع افزایش می‌دهد.

او به احداث پارک ساحلی، پارک شهروند و ۲ پارک محله‌ای در این شهر اشاره کرد و بیان داشت: برای احداث این طرح‌ها ۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری تخصیص یافته است.

سزاری با بیان اینکه با احداث این طرح‌ها ۵۰ هزار متر مربع به فضای سبز شهری چم گلک افزوده می‌شود، افزود: این شهر در جوار رودخانه دز واقع شده و از این ظرفیت برای توسعه فضای سبز و ایجاد مکان‌های مناسب تفریحی استفاده خواهد شد.

این مقام مسئول در اداکه همه به اجرای طرح ساماندهی معابر و جدول گذاری فاز‌های جدید شهری اشاره و تصریح کرد: به منظور ارتقای سطح سلامت و بهداشت، هدایت و دفع صحیح آب‌های سطحی ۲۷ هزار مترمربع در فاز‌های جدید جدول گذاری می‌شود و تاکنون ۵ هزار مترمربع آن اجرا شده است.

به گفته شهردار چم گلک اندیمشک، برای اجرای این طرح بیش از ۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

کاظم سزاری اظهار داشت: خدمات خوبی طی سال‌های اخیر در شهر چم گلک به همت مسئولین در حوزه‌های فرهنگی، برق، آب، آموزش و پرورش و ورزش انجام شده است و شهرداری در راستای مشارکت با سایر دستگاه‌های اجرایی مشارکت دارد.

انتهای پیام/گ

احداث پارک بانوان در هندیجان

برچسب ها: محیط زیست ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.