در ۷ ماهه نخست امسال؛

یک میلیون ۸۸۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کردستان کشف شد

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان با بیان اینکه در ۷ ماهه نخست امسال یک میلیون ۸۸۳ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شده است، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل۲ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، استاندار کردستان امروز در هفتمین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان گفت: نباید با مبارزه با تجارت سنتی در مرز‌های استان که معیشت مردم با آن گره خورده است برخورد شود.

بهمن مرادنیا با بیان اینکه باید هدف متلاشی کردن باند‌های بزرگ قاچاق در استان باشد افزود:کالا‌های قاچاق ضبط شده در استان را می‌توان با هدف تنظیم بازار به مردم استان عرضه کرد.

وی اضافه کرد:اصلاح سهمیه سوخت برای ناوگان باربری در کردستان و رایزنی برای برداشتن برخی محدودیت‌ها در مرز‌های استان از سوی کشور عراق در دستور کار قرار دارد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان در این جلسه با بیان اینکه در ۷ ماهه نخست امسال یک میلیون ۸۸۳ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شده است گفت: این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته است.

خداویسی افزود: در این مدت ۲۰ کیلوگرم طلا و ۲۱۹ هزار دلار قاچاق کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به اینکه در ۷ ماهه نخست امسال هزارو ۸۱۰ متهم در بحث قاچاق دستگیر شده اند گفت: ۲ هزارو ۹۲۲ پرونده برای متخلفان تشکیل شده و ۴۹ باند قاچاق در این مدت متلاشی شده است.

انتهای پیام/ف

۴۹ باند قاچاق در استان کردستان متلاشی شده است

برچسب ها: قاچاق ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.