مدیرکل تعزیرات حکومتی سمنان خبر داد؛

محاکمه متخلفان ۴ محموله قاچاق در استان سمنان

رضا محمدی بابیان اینکه یکی از مأموریت‌های ذاتی تعزیرات رسیدگی به پرونده‌های قاچاق است گفت: در این راستا چهار متخلف محاکمه شدند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی سمنان بابیان اینکه متخلفان چهار محموله قاچاق در استان محاکمه شدند گفت : این افراد می‌بایست علاوه بر ضبط کالا مبلغ ۹ میلیارد و ۶۶۹ میلیون ریال نیز به‌عنوان جزای نقدی پرداخت کنند.

او بابیان اینکه یکی از مأموریت‌های ذاتی تعزیرات حکومتی مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولید داخل برحسب تحقق منویات رهبر معظم انقلاب است، افزود: گران‌فروشی نیز دیگر مواردی که تعزیرات بر آن نظارت جدی خواهد داشت تا موجبات رضایت‌مندی شهروندان را به همراه داشته باشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان بابیان اینکه ۱۶ عدد اقلام آرایشی و بهداشتی، ۹۰۲ عدد ادکلن و۴۸۰ عدد قوطی نوشیدنی از جمله محموله‌های قاچاق کالای کشف‌شده را شامل می‌شود تصریح کرد : پرونده این افراد در شعبه ویژه قاچاق کالا تشکیل و به پرداخت جزای نقدی محکوم شدند.

محمدی در ادامه تصریح کرد: دو هزار و ۲۷۰ عدد ترقه، ۲۰ عدد گوشی تلفن همراه، ۱۵عدد جاروبرقی، ۷۲۰ هزار نخ سیگار، یک دستگاه موتورسیکلت و یک هزار و ۲۰۰ عدد قفل دیگر کالا‌های کشف‌شده در این چهار محموله قاچاق کشف‌شده را شامل می‌شود.

او بابیان اینکه به همه پرونده‌های موجود در تعزیرات رسیدگی می‌شود، افزود: تعزیرات برای جلوگیری از هرگونه التهاب و گران‌فروشی بازار استان سمنان را تحت رصد خود دارد و مردم نیز در صورت مشاهده می‌توانند موارد تخلف را اطلاع دهند تا مورد رسیدگی واقع شود.

انتهای پیام / ر

جزئیات محاکمه متخلفان ۴ محموله قاچاق در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار