پروژه راه اهن بیرجند در حال پیشبرد تجهیزات اولیه

مسئول عملیات خاک راه آهن خراسان جنوبی گفت: پروژه راه اهن بیرجند- یونسی در حال پیشبرد تجهیزات اولیه است.

هاشمی مسئول عملیات خاک راه آهن خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: پروژه راه آهن  بیرجند در حال پیشبرد  تجهیزات اولیه است که نخستین بخش از هزینه اجرایی این پروزه بیش از ۲۰ میلیارد تومان بوده که از منابع مالی تأمین شده است.

او با اشاره به اینکه  پروژه، پروژه سنگینی است. افزود: فرآیند آماده سازی ماشین آلات مورد نیاز و جذب نیروی کار زمانبر است.

هاشمی با اشاره به اینکه مجموعه ماشین آلات موجود در پروژه مربوط به شرکت ویسا است  افزود: حدود چهل روز از آغاز پروژه می‌گذرد و در حال حاضر در مرحله تجهیز خاک است.

 مسئول عملیات خاک راه آهن خراسان جنوبی با بیان اینکه  حدود ۷ هزار مترمکعب خاک برداری انجام شده است. ادامه داد: محوطه زمین کارگاه درحال آماده سازی است و عملیات خاک برداری پستی و بلندی‌های زمین پروژه صورت گرفته تا فرآیند احداث ساختمان‌های مورد نیاز شرکت از جمله آزمایشگاه، نظارت و... آغاز شود.

او با اشاره به اینکه، کار آماده سازی جاده‌های دسترسی به پروژه نیز انجام شده است.  تصریح کرد:  حدود بیست ماشین سنگین   محل پروژه در حال انجام کار هستند  و همچنین ماشین آلات دیگری از جمله گریدر، تریلی نیز به این تعداد ماشین آلات  اضافه خواهد شد.

انتهای پیام / ط ا

خاکبرداری حدود ۷ هزار مترمکعب  پروژه راه آهن بیرجند

 

برچسب ها: راه اهن ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.