ماجرای ممانعت پلیس از تمرین یک مربی در خانه ژیمناستیک

سرمربی و کاپیتان سابق تیم ملی با دخالت پلیس از تمرین در خانه ژیمناستیک شهید شیرودی منع شد.

حسن میرقائمی سرمربی و کاپیتان سابق تیم ملی ژیمناستیک در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: در ماه گذشته ۲ مصاحبه انتقادی نسبت به عملکرد فدراسیون که البته بیشتر جنبه آنالیز داشت انجام دادم. در آن مصاحبه رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲ سال گذشته را با قهرمانی آسیای امسال مقایسه کردم. مسابقات المپیک آسیایی با رقابت‌های قهرمانی آسیا متفاوت است. ایران همیشه در المپیک آسیا هشتم و در قهرمانی آسیا ششم بود که امسال هفتم شدیم.  

او گفت: پس از این مصاحبه فدراسیون بیمه من را قطع کرد. چهارشنبه هفته گذشته برای تمدید دفترچه بیمه مراجعه کرده بودم که  به من اعلام کردند ترک از کار شده ام. اگر می‌خواستم برای بیمه بیکاری اقدام کنم باید با فدراسیون قرارداد منعقد می‌کردم که متاسفانه هیچ قرادادی ندارم.

او اظهار کرد: روز یکشنبه شاه کرمی مدیر خانه ژیمناستیک شهید شیرودی به من اعلام کرد به دستور سلیمانی دبیر فدراسیون ژیمناستیک اجازه تمرین در این سالن را ندارم. وقتی از شاه کرمی علت را جویا شدم، فهمیدم به خاطر مصاحبه انتقادی اخیر من اجازه تمرین در خانه ژیمناستیک را نخواهم داشت.

پرچم ایران را بارها در اروپا به اهتزاز درآورده ام

میر قائمی عنوان کرد: دیشب شاه کرمی مدیر خانه ژیمناستیک شهید شیرودی برای بیرون کردن من از خانه ژیمناستیک پلیس آورد. مدیر خانه ژیمناستیک از سوی فدراسیون نامه‌ای برای تمرین نکردن من نداشت و فقط شفاهی از سوی دبیر فدراسیون ژیمناستیک دستور گرفته بود. پلیس نیروی انتظامی هم اختلاف را شخصی دانست و بدون منع کردن من رفت.  

مربی ژیمناستیک بیان کرد: من یک قهرمانی ملی هستم  و فدارسیون فقط به خاطر یک مصاحبه من را از زندگی ساقط می‌کند. اینچه درگاهی، رئیس فدراسیون پاسخ تلفنم را نمی‌دهد و می‌گوید باید از دفتر او وقت ملاقات بگیرم. من در کارنامه ورزشی ام سابقه کاپیتان تیم ملی جوانان و بزرگسالان را دارم. همچنین ۲۰ سال در بوندس لیگا به عنوان بازیکن و  مربی فعالیت داشتم. من در اروپا پرچم ایران را به اهتزاز درآوردم.

او گفت: متاسفانه فدراسیون ژیمناستیک انتقاد پذیر نیست. من تنها فردی نیستم از سوی فدراسیون برای ورود به سالن ژیمناستیک منع شدم. علاوه بر من  راضی نژاد و خرسندل و.. هم منع شده اند. ما ورزشکاریم و برای خودمان شخصیتی دارم  و دوست نداشتم این موضوع رسانه‌ای شود. فدراسیون با آوردن پلیس آبروی ورزشی من را برد.  

پیشکسوت ژیمناستیک در پایان بیان کرد: تا کی قرار است که پیشکسوتان ورزشی بی حمایت باشند. به سادگی قهرمان ملی را از سالن ژیمناستیک، جایی که خانه من محسوب می‌شود بیرون می‌کنند. امیدوارم مسئولین ورزشی کشور حال پیشکسوتان ورزشی را دریابند و به امور ما رسیدگی کنند. چرا باید همه در قبال این موضوعات سکوت کنند.


بیشتر بخوانید: درگاهی: غیبت در جام جهانی پایان کار تیم ملی ژیمناستیک ایران نیست


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار