معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد خبرداد؛

ایمن سازی ۱۵ تقاطع و ۲۹ گذر عبورعابران پیاده تا پایان سال

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: به منظور ترویج فرهنگ رعایت حق تقدم عابران پیاده،۱۵ تقاطع و ۲۹ گذر عبورعابران پیاده تا پایان سال ایمن سازی می‌شوند.

ایمن سازی ۱۵ تقاطع و ۲۹ گذر عبورعابران پیاده تا پایان سالخلیل الله کاظمی معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: در فاز اول ۱۵ تقاطع و ۲۹ گذر پرتردد برای عبور عابران پیاده تا پایانسال ایمن سازی می‌شوند.
 
او تصریح کرد: براین اساس ابتدا جلساتی با حضور پلیس راهور برگزار، معابر پرتردد و نا ایمن شناسایی و برنامه ریزی‌های لازم برای ایمن سازی محل‌های عبور عابر پیاده در تقاطع‌ها و معابر شهر انجام شد.

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه در فاز اول سه منطقه؛ یک، ۸ و ۱۱ برای ایمن سازی محل‌های عبور عابران پیاده انتخاب شده است،گفت: در حال حاضر و در فاز اول عملیات ایمن سازی گذر‌های عابر پیاده درمحور‌های بولوار احمد آباد و بعثت در منطقه یک، ملک الشعرای بهار، امام خمینی (ره) و دور میدان شهدا در منطقه ۸ و بولوار امامت در منطقه ۱۱ آغاز و تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

کاظمی ادامه داد: ایمن سازی محل گذرعبورعابران پیاده به دو صورت تیپ یک و دو اجرا می‌شود، که در تیپ یک گذرگاه به شکل سرعتکاه با ار تفاع ۱۰ سانتی متر از سطح و به وسیله تایل ودر تیپ دو نیز گذرگاه همسطح خیابان و با خط کشی متفاوت اجرا و مشخص خواهد شد.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده اکنون ۸ گذرعرضی به صورت تیپ یک و ۲۱ گذرعرضی به شکل تیپ دو در فاز اول دردست اجرا است که بخشی از آن‌ها کامل شده است.

او با اشاره به اینکه محل عبورعابران پیاده در ۱۵ تقاطع نیز در حال اجرا است، تصریح کرد: گذر‌های عابر پیاده درتقاطع‌ها به صورت همسطح و به دو شکل تایل و خط کشی ویژه خواهد بود، اما برای توجه بیشتر رانندگان خودرو درهنگام شب و حفظ ایمنی عابران گذر‌ها مجهز به نواری از چراغ‌های ال‌ای دی خواهند بود که هم زمان با چراغ راهنمایی سبز و قرمزمی شوند وخودرو‌ها باید قبل از این نوار توقف نمایند.

کاظمی افزود: درکناراصلاح، ایمن سازی گذر‌های عابر پیاده، نصب چراغ راهنمایی و تابلو‌های علائم ترافیکی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد نیز به منظور ترویج فرهنگ رعایت حق تقدم عابران پیاده اقدامات فرهنگی را انجام خواهد داد.
 
انتهای پیام// ز.م
 

ایمن سازی گذر‌های عابر پیاده مشهد

برچسب ها: شهرداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.