بیش از ۶ هزار طرح عمرانی با حضور فرمانده کل سپاه در همدان به بهره برداری می رسد

فرمانده سپاه انصارالحسین همدان گفت : ۶ هزار و ۱۵۵ طرح عمرانی استان همدان همزمان با هفته بسیج و با حضور فرمانده کل سپاه به بهره برداری می رسد.

بیش از ۶ هزار طرح عمرانی با حضور فرمانده کل سپاه در همدان به بهره برداری می رسدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین همدان گفت: ۶ هزار و ۱۵۵ طرح عمرانی استان همدان به بهره برداری می رسد .

او  افزود: بیشتر این طرح‌ها در حوزه‌های آبرسانی به روستاها، مسکن محرومان، ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین همدان گفت: ۲۰۰ سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب هم امروز به خانواده‌های کم درآمد اعطاء می‌شود.

سردار مجیدی ادامه داد:اردوگاه صیانت و درمان نهاوند هم امروز با حضور فرمانده کل سپاه افتتاح می‌شود.

سردار مجیدی فرمانده سپاه انصار الحسین همدان هم در اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیجیان همدان همدان را دیار دارالمومنین و دارالمجاهدین دانست و گفت: شهیدان  همدانی ،چیست سازیان و آیت الله ملاعلی همدانی را از الگو‌های اسوه و اقامت در این استان هستند.

او نقش آفرینی مردم استان در دوران قبل و دوران انقلاب با نام سید جمال الدین اسد آبادی و سید محمد طباطبایی، شهید مفتح، قدوسی، آیت الله مدنی و حیدری گره خورده دانست و ادامه داد: پایگاه شهید  نوژه همدان  با فداکاری مردم همدان نقش مهمی در دفاع مقدس داشته است و  سپاه انصار الحسین با بیش از ۸ هزار شهید نقش مهمی در مجاهدت‌های مردمی و دفاع از ایران داشته اند.

سردار مجیدی صبر مردم استان همدان در برابر فشار‌های اقتصادی سر بلند بودند و گفت: مردم استان ما در برابر توطئه دشمنان پیروز بودند و برای حفظ ارزش‌های نظام تلاش کردند.

فرمانده  سپاه همدان  از همراهی سردار سلیمانی و فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از حضورشان در استان تقدیر کرد و گفت:با وفاق و همدلی در مسیر پیشرفت، گام‌های خوبی برداشته ایم.

سردار سپاه انصار الحسین استان همدان افزود: در اجرای طرح‌های محرومیت زدایی یک هزار و ۶۰ طرح از ۴۰ هزار طرح محرومیت زدایی کشور به همت بسیج  در استان همدان  اجرا شده است.

او از ساخت ۱۸۷ واحد مسکن برای سیل زدگان خبر داد و ادامه داد: تاکنون ۵۰ درصد واحد‌ها آماده و بقیه تا سه ماه آینده آماده می‌شود.

او از خدمات رسانی به سیل زدگان هم از طریق سپاه همدان خبر داد و گفت: ساخت و تعمیر واحد‌های مسکونی آن‌ها به ما سپرده شده است.

فرمانده کل سپاه امروز برای افتتاح طرح‌های عمرانی به نهاوند، تویسرکان، همدان و اسد آباد سفر می کند.

سردار سر لشگر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین امروز در اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیجیان همدان سخنرانی خواهد کرد .

انتهای پیام/ا

۴۰ هزار طرح محرومیت زدایی به همت بسیج  امسال در کشور اجرا می شود 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.