وقتی رئیس فائو هیچ فرقی بین خود و کارکنان زیردستش نمی‌گذارد + فیلم

رئیس سازمان خواربار و کشاورزی سازمان ملل متحد(فائو) ناهارش را در غذاخوری محل کارش در بین کارمندان این سازمان میل می‌کند.

پافشاری رئیس فائو برای گسترش همکاری با ایران + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد(فائو) در پایان جنگ جهانی دوم با هدف توسعه کشاورزی و حل مشکلات غذایی جهان در پایتخت ایتالیا تاسیس شد.

چو دانگ یو، رئیس چینی این سازمان بزرگ است. وی که پنج ماه پیش با وجود مخالفت شدید آمریکا، در اولین دور انتخابات با اکثریت مطلق آرای نمایندگان کشور‌های جهان به عنوان مدیر کل جدید فائو انتخاب شد، پس از گذشت دو ماه از آغاز ریاستش، به منظور بهبود امنیت غذایی و تغذیه در جهان، دستور تحقق ابتکار عملی را با نام «دست در دست»، صادر کرد.

وی ناهارش را هر روز در غذاخوری فائو در بین کارکنان این سازمان می‌خورد.

به گفته این مقام سازمان ملل، جمهوری اسلامی ایران یکی از اعضای فعال فائو است که در نیل به اهداف توسعه پایدار به ویژه ریشه کنی گرسنگی و امنیت غذایی در جهان همکاری نزدیکی با این سازمان دارد.


بیشتر بخوانید: آموزش اجباری پیامدهای تغییرات اقلیمی به دانش آموزان ایتالیایی + فیلم 


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۹ آذر ۱۳۹۸
چه عالییییییییییییییی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۹ آذر ۱۳۹۸
واقعا ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۹ آذر ۱۳۹۸
نخیر
Iran (Islamic Republic of)
سراج‌ میر
۱۶:۲۳ ۰۷ آذر ۱۳۹۸
شهرهای سیستان وبلوچستان...اقلیم‌ مناسبی دارن‌ ولی حیف مسولان بی کفایت پای‌کارن‌ وتوجهی‌ به زیست‌ بوم و کشاورزی ندارن‌ فقط عکس میگیرن‌ باکشاورزا‌ ولی عمل ندارن‌..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
هر کشوری و شهری و دیاری به هر شکلی که هست را آدمهای اون شهر به اون شکل درآورده اند .
Netherlands
امیر
۱۳:۱۵ ۰۷ آذر ۱۳۹۸
خدایی در کشور ما که اسلامی است چنین رفتاری را از مدیران می بینیم. باور کنید رفته بودم شرکت چادرملو، یک آاقای مدیر برای دوست دخترش که یک همکار خوشگلش بود مبلغ حدود 500 هراز تومان ادکلن خریده بود. فکر میکنید که حتما مجرد بوده او آقا، نخیر. متاهل هم بود و آنقدر سیستم بی حساب و کتاب عمل میکنه که چینن شرایطی پیش میاد.
Iran (Islamic Republic of)
یه دلسوز
۱۲:۲۷ ۰۷ آذر ۱۳۹۸
دقیقا مثل مسئولین بی کفایت ما که اصلا فرقی بین خودشونو خانوادشونو مردم عادی نمیزارن همون پرایدی سوار میشن که مردم عادی سوارش میشن.به تک تک خون شهدا این مسئولین مدیونن خدا شاهده تو اون دنیا خر تک تکشونو میگیرن
آخرین اخبار