تنوع موضوعی، حلقه گمشده در نمایشگاه استانی کتاب

ناشر تهران و غرفه دار در نمایشگاه بین‌المللی مرکز خراسان جنوبی گفت: در نمایشگاه های استانی دایره حضور ناشرین با تنوع موضوعی زیاد نیست.

یکی از ناشران تهران و غرفه دار در محل نمایشگاه بین المللی مرکز استان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  گفت: با توجه به دایره جمعیتی بیرجند،از نمایشگاه کتاب استقبال خوبی شد.

او با بیان اینکه در نمایشگاه های استانی دایره حضور ناشرین با تنوع موضوعی زیاد نیست، افزود: از جمله نقاط قوت این نمایشگاه می توان به تبلیغات شهری و محیطی اشاره کرد زیرا باعث شد تا از این نمایشگاه استقبال راضی کننده شکل بگیرد.

این غرفه دار ادامه داد: بین این نمایشگاه و سایر نمایشگاه ها تفاوت عمده ای نمی توان قایل شد اما به نسبت شهر های بزرگ در نمایشگاه های استانی حضور ناشران کمرنگ است.

ناشر تهرانی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در نیمه دوم سال، بیان کرد: در برخی مواردهم پوشانی برگزاری نمایشگاه در چند استان باعث تقسیم ناشران می شود.

او عنوان کرد: با توجه به فاصله و بعد نمایشگاه از داخل شهر حضور مردم در نمایشگاه جالب بود.

ناشر تهرانی در خصوص قیمت کتاب ها اظهار کرد: در سال های اخیر نوسانات بازار در قیمت نشر و کاغذ تاثیر گذار بوده و در کتاب های چاپ جدید شاهد افزایش قیمت هستیم.

این غرفه دار گفت: تخصیص کاغذهای یارانه ای به انتشارات از جمله راهکار های مدیریتی در سطح کلان برای کنترل قیمت کتاب است.

او افزود: با وجود افزایش قیمت کتاب اما همچنان مخاطبان حرفه ای ارزش معنوی کتاب را بر ارزش مادی آن ترجیح می دهند.

انتهای پیام / ط ا

توجه مخاطبان حرفه ای کتاب بر ارزش های معنوی

برچسب ها: نمایشگاه کتاب ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار