اعتراض سایپا به داور بازی با ماشین سازی/ نارنجی پوشان به کمیته داوران شکایت می‌کنند

باشگاه سایپا قصد دارد بابت قضاوت حسین زمانی در بازی با ماشین سازی به کمیته داوران فدراسیون فوتبال شکایت کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سایپا تهران از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (پنجشنبه) در چارچوب دیدار‌های هفته دوازدهم لیگ برتر در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف ماشین سازی این شهر رفت و در نهایت با گلی که احمدرضا زنده روح در دقیقه ۶۶ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، یک بر صفر از تیم رسول خطیبی شکست خورد.

عملکرد حسین زمانی، داور جوان این دیدار حسابی منجر به اعتراض بازیکنان و کادرفنی سایپا شده است و آن‌ها اعتقاد دارند او ضمن پنالتی ناحقی که علیه نارنجی پوشان گرفته از اعلام ۲ پنالتی این تیم خودداری کرده است.

باشگاه سایپا قصد دارد به زودی با جمع آوری مستندات علیه زمانی به کمیته داوران شکایت کند.

هرچند ابراهیم صادقی سرمربی تیم سایپا به دلیل ناراحتی از تصمیم‌های داور در نشست خبری پس از بازی شرکت نکرد، اما بیژن طاهری، دستیار او ضمن حضور در این نشست گلایه‌های تندی از زمانی مطرح کرد‌.


بیشتر بخوانید: ماشین‌سازی‌ یک - سایپا صفر/ شاگردان صادقی از تبریز دست خالی بازگشتند


او اظهار داشت: تنها نگران داوری‌ها هستیم و اگر اکنون از داوری حرف بزنیم چه کسی ترتیب اثر می‌دهد؟ در بازی‌های لیگ همین یک گل‌ها تیم برنده را مشخص می‌کند. به دلیل اینکه سایپا طرفدار ندارد، باید سر‌ش را ببرند؟ صحنه مشابه پنالتی ماشین‌سازی برای ما هم در محوطه جریمه حریف رخ داد و داور پنالتی نگرفت. داوران را به خدا قسم می‌دهم این‌گونه نکنند.

تیم جوان ابراهیم صادقی که از هفته سوم لیگ برتر در کسب پیروزی و از هفته چهارم در گلزنی ناکام بوده اکنون با ۱۰ امتیاز از ۱۲ بازی در رتبه سیزدهم قرار دارد. البته خودروسازان طبق ادعای کارشناسان داوری پیش از بازی با ماشین سازی مقابل پیکان و شاهین شهرداری بوشهر هم داوری ضربه خوردند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار