آخرین تمرین سایپا پیش از بازی با ماشین سازی در تبریز برگزار می‌شود/ رمضانی غایب بزرگ نارنجی پوشان؟

تیم فوتبال سایپا تهران آخرین تمرین خود پیش از دیدار با ماشین سازی را در تبریز برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتبال سایپا تهران در حالی از ساعت ۱۵:۳۰ فردا (پنجشنبه) در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز میهمان ماشین سازی است که با توجه به نتایج ضعیف هفته‌های اخیر نارنجی پوشان به کسب سه امتیاز این دیدار نیاز مبرمی دارند.

این تیم از ۱۱ بازی ابتدایی خود تنها ۱۰ امتیاز به دست آورده و در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد. سایپا از هفته سوم لیگ برتر در کسب پیروزی ناکام مانده است. البته از دقیقه ۹۰ بازی هفته چهارم خود برابر پارس جنوبی موفق به گلزنی نشده است تا طلسم گل نزدن این تیم به ۶۳۰ دقیقه برسد.

نارنجی پوشان پایتخت لحظاتی پیش تهران را به مقصد تبریز ترک کردند تا صادقی ضمن برگزاری آخرین تمرین قبل از بازی تیمش با ماشین سازان که از ساعت ۱۶ در زمین بنیان دیزل انجام می‌شود، بتواند در نشست خبری پیش از این بازی پاسخگوی اهالی رسانه باشد.

البته با وجود ضعف مفرط خط دفاعی سایپا، این تیم در هفته‌های اخیر از لحاظ دفاعی وضعیت خوبی داشته به شکلی در چهار دیدار اخیرش مقابل سپاهان، شهرخودرو، پیکان و شاهین تنها یک گل  از تیم حسین فرکی(پیکان) دریافت کرده است.


بیشتر بخوانید: فلاح زاده: دروازه‌بان شاهین بهترین بازیکن زمین بود/ جوانگرایی هزینه دارد


سایپا برای بازی با تیم رسول خطیبی که با ۱۲ امتیاز در رده دهم قرار گرفته است تنها مجید علیاری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و حضور آرمان رمضانی که در دیدار با شاهین مصدوم شد و همچنین روزبه شاه علی دوست در این بازی در هاله‌ای از ابهام است.

دیدار تیم‌های ماشین سازی و سایپا از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه فردا انجام می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران و جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار