کمیته امداد خراسان شمالی به مؤسسات کاریابی بسته تشویقی ارائه می‌کند

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از ارائه بسته تشویقی به مؤسسات کاریابی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه یکی از فعالیت‌های حوزه اشتغال بهره‌مندی از خدمات کاریابی، حمایت و تعامل با کارفرمایان است، افزود: این نهاد به‌منظور توانمندسازی مددجویان و ایجاد شغل برای آن‌ها به مؤسسات کاریابی بسته‌های تشویقی ارائه می‌دهد.

او افزود: درازای به‌کارگیری هر مددجوی کمیته امداد؛ توسط مؤسسات کاریابی، ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به‌عنوان بسته تشویقی به این مؤسسات پرداخت می‌شود.

او بابیان اینکه هر کارفرما می‌تواند تا سقف ۵ نفر از مددجویان این نهاد را به کار گیرد و از این تسهیلات بهره‌مند شود، خاطرنشان کرد: همچنین بسته تشویقی کاریابی به‌منظور ایجاد انگیزه در کارفرمایان، جهت به‌کارگیری مددجویان از طریق پرداخت ۱۰۰ درصد حق بیمه سهم کارفرما طی دو سال تا سقف ۲۳ درصد حداقل حقوق و دستمزد مصوب شورای عالی کار ارائه می‌شود.

الهی راد در پایان ابراز امیدواری کرد که با تعامل و همکاری خوب و گسترده‌تر کارفرمایان و مؤسسات کاریابی، بتوان فرصت‌های شغلی مناسبی را برای مددجویان مستعد کار تحت حمایت این نهاد، فراهم کرد.

انتهای پیام/ه

کمیته امداد خراسان شمالی به مؤسسات کاریابی بسته تشویقی ارائه می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.