مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی:

پرداخت بیش از ۱۹ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان از محل صندوق امداد ولایت

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در هفت‌ ماهه امسال ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان نیازمند و آسیب‌پذیر این نهاد پرداخت‌شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه این تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان نیازمند و آسیب‌پذیر در قالب وام‌های اشتغال، جهیزیه، کمک‌هزینه درمانی، مسکن، تحصیلی پرداخت‌شده است، افزود: چهار هزار و ۳۸۵ نفر از نیازمندان از این تسهیلات قرض‌الحسنه بهره‌مند شدند.

الهی راد در ادامه درباره اردو‌های فرهنگی و زیارتی کمیته امداد نیز افزود: در امسال، اردو‌های مختلفی برای خانواده‌ها پیش‌بینی‌شده است که در این اردو‌ها مطالب آموزشی بسیاری به آن‌ها ارائه می‌شود.

او  ادامه داد: از ابتدای امسال هزار و ۸۴۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردو‌های زیارتی و فرهنگی اعزام‌شده و همچنین ۸۱۵ نفر از دانش آموزان و دانشجویان نیز در اردو‌های تربیتی مشارکت داشتند.

الهی راد در ادامه بیان کرد: از ابتدای امسال هزار نفر از مددجویان کمیته امداد این استان نیز از کانون‌های فرهنگی استفاده کردند.

او  در ادامه به پرداخت کمک‌ هزینه جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد اشاره کرد و گفت:  پارسال هزار و ۶۰۲ سری جهیزیه بااعتبار پنج میلیارد تومان به مددجویان پرداخت شد و امسال نیز ۶۰۰ سری جهیزیه بااعتبار دو میلیارد تومان به زوج‌های جوان نیازمند پرداخت‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی درباره کمک‌ هزینه ازدواج نیز گفت: به هر زوج جوان تحت حمایت این نهاد به‌طور متوسط سه میلیون تومان به‌ صورت بلاعوض پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/د

پرداخت بیش از ۱۹ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان از محل صندوق امداد ولایت

برچسب ها: کمیته امداد ، ازدواج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.