حکم جالب ۳ متخلف در سنندج/ "خدمت رایگان در شهرداری"

معاون سلامت دامپزشکی استان کردستان گفت: سه متخلف که اقدام به عرضه فرآورده‌های خام دامی غیرقابل مصرف کرده بودند، به ۱۵ روز خدمت رایگان در شهرداری سنندج محکوم شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، ناصر مخدوم معاون سلامت دامپزشکی استان کردستان گفت: در بازدید‌های میدانی ۲ قصابی و یک مرغ‌فروشی متخلف که اقدام به عرضه فرآورده‌های خام دامی غیرقابل مصرف در سطح شهر سنندج کرده بودند، شناسایی و پرونده آن‌ها به مراجع قضایی ارجاع شد.

او افزود: قاضی پرونده پس از بررسی شکایت، علاوه‌بر صدور حکم پلمپ ۱۵ روزه برای دو قصابی و ۶ روزه برای واحد مرغ‌فروشی، هر سه نفر را به ۱۵ روز انجام خدمت و فعالیت‌های نگهداری فضای سبز و باغبابی به‌صورت «رایگان» در شهرداری جریمه کرد.

کشف و معدوم سازی ۳۹۱ کیلوگرم گوشت و مرغ غیرقابل مصرف  در قروه 

معاون سلامت دامپزشکی استان کردستان بیان کرد: اکیپ‌های ستادی دامپزشکی کردستان در ماه گذشته مقادیری گوشت کشتار غیرمجاز و غیرقابل مصرف را از این مراکز قصابی در سنندج کشف کرده و ۳۹۱ کیلوگرم گوشت و مرغ غیرقابل مصرف نیز در قروه ضبط و معدوم‌سازی شد.

مخدوم افزود: همچنین اخیراً نیز یکی از مرغداران متخلف کامیارانی به‌دلیل اقدام به جوجه‌ریزی غیرمجاز، به خرید ۵ میلیون تومان وسایل گرمایشی برای زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی محکوم شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.